Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettbarns-hälsa
Läst 4540 ggr
[MikeW]
2013-02-16 21:10
0

Lock i örat?!

Vet inte vart jag ska skriva detta men hoppas det är lugnt om jag skriver på denna sidan.

Jag har typ fått lock i mitt högra öra. Typ så som när man får vatten i örat och det blir lock, fast jag har inte vatten i örat eller något.

Det kom efter jag vilade/sov i morse.

Det är så jobbigt. Det känns som att jag har något i örat som inte vill gå ut. Har provat allt, jag har tagit öron tops och det hjälpte inte.

Vad händer? Det är verkligen jobbigt!

[jofse^^]
2013-02-16 21:15
0

jag vet vrf för det händer så för mig ibland också ibland också det beror på att det örat som det är lock för det har du legat på länge så att det har blivit så hårt så att det har blivit lock för örat men för inget det försvinner efter en dag eller två lovar.

[MikeW]
2013-02-16 21:22
0

Ok :) Tack så mycket. Trodde det var något allvarligt. Tack tack <3 :)

Maria
2013-02-17 08:08
0

Här kommer en bar länk omlock i örat. Vad det beror på och vad man kan göra🙂

/Maria

Ratzo
2013-02-17 13:18
0

Kan vara öroninflammation också.

I can't drown my demons, they know how to swim.

[MiniPim]
2013-02-17 18:02
0

Alltså gud, det var en mardröm det som hände mig.. 
Vi va i turkiet och jag hoppa i vattnet, och fick lock för örat. Hade det hela veckan, och jag försökte få ut vattnet men det kom inte ut! 

Så vi tog oss till doktorn där, och fick veta att det var öroninflammation.. Så det kan det också vara! 

Men ja, det va vatten i örat tror jag ändå, för efter 2 månader så försökte jag få ut det igen och det funka.. xD och om det var öroninflammation hade ju det gått över.. ^^

Men vänta några dagar och se om det går över, annars kan det vara det! :)