Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1569 ggr
gickan87
0

Vad var det för sjuka?

Jag drabbades i fredags av illamående, diarée och halsvärk.

Dagen efter hade jag ont i hela kroppen, ordentlig huvudvärk och värk i alla leder. Legat däckad i 5 dagar och inte fått behålla någon mat alls, knappt vatten. Det har kommit ut genom bägge ändarna.

Nu idag är jag på bättringsvägen men har blivit rejält förkyld istället.

Vad sjutton har jag drabbats av? Det är ju inte vanlig magsjuka i alla fall.

MVH Erika :)

Geru
0

Gå till en läkare och få reda på det:P?

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

gickan87
0

Nu när jag blivit bättre?

Geru
0

#2 Jag har mailkontakt med min läkare, jag kan fråga saker över te.x. mail. Men att fritt spekulera på nätet gör det svårt:p 

Du kan ju haft halsfluss+vinterkräk? Eller en så pass stark infektion att du blivit illamående.

Det står att du är på bättringsvägen:p Visste inte hur pass frisk det innebar:p

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

gickan87
0

#3 Ok. Får kanske ringa vc och höra då :)

Ja, jag orkar vara upp nu iaf :)

Geru
0

#4 ^_^ Bra att du mår bättre!

-Stephen Hawking

mongu
0

Kanske du haft influensa? Då får man ofta ont i kroppen, leder och huvudvärk m.m. Kan mycket väl starta som illamående.

Känner du dig bättre och fortsätter att bli bättre så är det lugnt. Du får avvakta och se vad som händer.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!