Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettsmärta-och-värk
Läst 3225 ggr
Tintin82
2013-02-05 22:22
0

Kramp!

När jag var liten så fick jag fruktansvärda kramper i högra höften och jag kan idag minnas hur ont det gjorde och hur det krampade och efter en röntgen visade det att jag hade skolios men efter några år så blev ryggen bra och krampen försvann. I samband med att jag ska mens kan jag få lite kramp i exakt samma höft och när jag vid det tillfället känner på höften så känns det som en del känsel bortfall. Min mens är slut och jag har haft lite kramp i höften ibland känns det som om någon har slängt myror under huden just på höften. Jag funderar på att även om mensen är slut så kanske det har ett samband. Sedan har jag börjat jobba inom restaurang branchen och då jag är köks biträde så är jag mycket ute på golvet och det blir väldigt mycket spring kanske det har ett samband. Någon som känner igen??

Tintin82
2013-02-05 22:31
0

Alltså höften/ låret

Åsa S
2013-02-06 15:54
0

Får alltid ont i korsrygg + höfter och ibland i lår då jag har mens men väldigt sällan ont i magen och så har det varit i alla år (är 41år). Så dina symptom kan ju vara helt normala för din kropp.

Tintin82
2013-02-06 20:01
0

Jo men mensen är slut