Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettmotion-och-rörelse
Läst 1747 ggr
dragonstar
0

Poledansing

Jag har länge velat träna och längevelat tästa på Poledansing och nu har jag tänkte att jag ksa föröka köpa en egen stång och träna hemma. Men nu kommer vi till frågna.

Vilka är bra,  Vill ju inte att den trillar loss men vill inte skruva den i golvet då jag bor i hyresrätt.

Vet att detta är fel forum men vet inte vart jag ska lägga in det så tippsa gänra vidare mig =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Ambellah
0

Känns lite drastiskt att köpa en hel stång för tusenlappar om du endå bara ska testa på.

Vart bor du?
Finns det ingen studio nära dig som du kan pröva på först i?

Att köpa en hel stång direkt och ha den där permanent kanske inte är det bästa om du ångrar dig och dem är ganska dyra.

Mvh Alice och Morpen :)

dragonstar
0

Ja jag har kollat runt och hittat för 3000 me nja det är svindyrt. Bor i lidköping oh hittade inget när jag sökte..

Maria
0

Prova på en lyktstolpeSkrattande

/Maria

Maria
4

Prova på en lyktstolpeSkrattande

/Maria

Ambellah
0

#2 ja då kan det ju vara lite svårt.. prova inte på någon lyktstolpe i denna kyla skulle jag råda! haha.

Du kanske skulle kunna boka in någon helg och åka med kanske en kompis till stockholm/uppsala/gävle och testa? (finns säkert närmre) kan ju vara värt om du fastnar för det och då kan det vara läge attt köpa en hel stång.

Det är iallafall bättre att åka till stockholm prova på och ha en övrigt bra dag med vad du nu gillar och göra för några hundringar istället för en hel stång på direkten för några tusenlappar ;)

Mvh Alice och Morpen :)

dragonstar
0

lyktstolpe.. Nää skulle jag enndå inte göra =)

Ja jag tänkte på de, ska ha det i åtanke..