Äntligen Grekland
Jag är så glad.
Idag bokade vi en resa till Grekland en vecka. Vi har inte rest så på flera år och det ska bli så härligt. Jag har inte vågat flyga för trycket i huvudet men nu ska det vara tomt
Vi valde mellan massa ställen kring Medelhavet bland annat Kreta, Kroatien och även Bulgarien men det är Svarta havet men det blev till sist Santorini i Kykladerna.
Jag har varit där tre gånger tidigare.
Vi åker om två veckor.
/Maria
/Maria
Härligt! 
/Désirée

Va härligt! Njut för du har haft det tufft ett bra tag.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
O jag till Grekland imorrn… Kreta dock ;)
#3 Vad roligt. Kreta är så vackert.
/Maria
Ja Kreta är vackert, det håller jag med om
Bumble, visst var det varmt å soligt i Grekland :)
Åh så härligt… Santorini har jag aldrig varit på, men jag har sett bilder på den där vita staden som syns på din bild. Visst finns det mycket utgrävningar och annat spännande på Santorini?
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
#9 Det finns massor att se. jag har tyvärr inte besökt några utgrävningar och vad jag förstår så är flera under arbete så att säga.
Jag har besökt vulkanön Nea Kamea som ligger i bukten utanför Calderan. Där pyser ånga ur hål i marken fortfarande och där finns varma svavelkällor att bada i men det luktar
Det finns den svarta stranden i Kamari som består av små svarta stenar som är stelnad lava.
Jag har besökt ett Ikonmuseum och kollat vinodlingar bl.a.
/Maria
Det låter helt fantastiskt…
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus