Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 2400 ggr
Maria
2

Äntligen Grekland

Jag är så glad.

Idag bokade vi en resa till Grekland en vecka. Vi har inte rest så på flera år och det ska bli så härligt. Jag har inte vågat flyga för trycket i huvudet men nu ska det vara tomtSkrattande

Vi valde mellan massa ställen kring Medelhavet bland annat Kreta, Kroatien och även Bulgarien men det är Svarta havet men det blev till sist Santorini i Kykladerna.

Jag har varit där tre gånger tidigare.

Vi åker om två veckor.Glad

/Maria

/Maria

DesK
1

Härligt! Glad

/Désirée

mongu
2

Va härligt! Njut för du har haft det tufft ett bra tag.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Calmare
0

O jag till Grekland imorrn… Kreta dock ;)

Maria
0

#3 Vad roligt. Kreta är så vackert.

/Maria

[sakring]
0

Ja Kreta är vackert, det håller jag med omGlad

Calmare
0

Bumble, visst var det varmt å soligt i Grekland :)

Maria
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Himmel, jag har glömt denna trådenFlört Ja, det var hiskeligt varmt. 42 grader som mest. Tacksamt nog så blåste det ordentligt de första dagarna.

Jag har varit i Grekland innan denna tiden flera gånger så jag räknade med varmt väder.

Här kommer en bild från vår balkong.

/Maria

Maria
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild till på den fantastiska utsikten i Thira.

Tyvärr går det inte att få fram verkligheten med en bild.

/Maria

Lena1971
1

Åh så härligt… Santorini har jag aldrig varit på, men jag har sett bilder på den där vita staden som syns på din bild. Visst finns det mycket utgrävningar och annat spännande på Santorini?

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Maria
2

#9 Det finns massor att se. jag har tyvärr inte besökt några utgrävningar och vad jag förstår så är flera under arbete så att säga.

Jag har besökt vulkanön Nea Kamea som ligger i bukten utanför Calderan. Där pyser ånga ur hål i marken fortfarande och där finns varma svavelkällor att bada i men det luktarFlört

Det finns den svarta stranden i Kamari som består av små svarta stenar som är stelnad lava.

Jag har besökt ett Ikonmuseum och kollat vinodlingar bl.a.

/Maria

Lena1971
0

Det låter helt fantastiskt…

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus