Alkoholfri snaps
Jag har köpt fyra småflaskor alkoholfri snaps på Systembolaget. Det kommer förmodligen smaka förskräckligt men min nyfikenhet tog överhanden.
Jag ska rapportera efter midsommar
Är det någon som har testat?
/Maria
Nej men jag är mycket nyfiken på vad du tycker! Har bara gjort egna alkoholfria drycker av allehanda slag 
/Désirée

Nej jag har inte testat däremot hörde jag att ICA har alkoholfri snaps så man behöver inte ens gå till Systemet för att handla. Vad den smakar har jag som sagt ingen aning om.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
#3 Oj då. Det hade jag ingen aning om.
/Maria
Intressant, lova att du uppdaterar sen, visste inte att det ens fanns alkoholfri snaps he he.
Var den god Humlan?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Nu är vi hemma och snapsen var under all kritik, haha.
Jag hade visserligen inte väntat mig något men det här var sämre
Den ena var en snaps med dillsmak och det kunde lika gärna vara vanligt kranvatten med en aning dillsmak.
Det fanns ingen som helst "stuns" i smaken.
Man borde kunndat få fram mer bitterhet. Vi diskuterade ättika?? Vinäger eller något annat liknade…
Det finns så mycket artificiella smaker så man tycker att man borde ha kunnat kopiera det aningen bättre.
Det var i allafall kul att ha testat
/Maria
#7, Ha ha ha, då gör du inte om det igen
, kul att ha provat i alla fall. jag drack bara vanligt iste med citron smak, det var nog bra jag höll mig till det 
Borde man inte kunna krydda med chili eller något för att få till den där skarpheten som man förväntar sig? Eller wasabi kanske? 
Vinäger av olika slag tycker jag är så gott, så det skulle jag lätt kunna byta med snapsen.
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Ja, jag tycker man borde ha lyckats bättre. Detta var rent skrattretande.
/Maria