Drick när det är varmt.
Vill tipsa om vad man kan dricka när det är varmt ute på sommaren.
T.ex. 1L vatten och c:a 5_8Citronskivor blandas.(jättegott)
Man kan även pressa en eller flera Apelsiner och blanda i vatten.
grapefruit, Melon,Kiwi kan också blandas i efter smak.

Några gurkskivor i vattnet är också gott.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Man kan också göra iste eller iskaffe 
/Désirée
#2 - Både te och kaffe är vätskedrivande så det är tyvärr ingen bra idé! Om du absolut blir sugen på det så se till att ta ett glas vatten också för att väga upp.
Vatten med mycket citrus, gurka, jordgubbar eller någon annan god frukt i och gärna många isbitar sen ha en liter eller mer stående i kylen så det hela tiden är kallt och även hela tiden ha ett glas fyllt med vattnet intill sig och fylla på vattnet man har i kylen så fort man tar ett glas är ett bra sätt att komma ihåg att dricka och hela tiden ha kallt och välsmakande vatten!
/T
#3 Det har du helt rätt i, men de flesta människor dricker då instinktivt vatten efter att de har druckit kaffe eller te.
Att ständigt fylla på en och samma behållare med vatten i kylen är ingen bra idé, trots kylan kan det faktiskt bildas oönskade bakterier, bättre då att ha flera mindre behållare som man tömmer, diskar och sedan fyller på med nytt vatten.
/Désirée
Jo jag brukar byta vatten varje dag, men jag dricker ganska mycket i värmen då jag får huvudvärk av för lite vätska om jag sitter ute på balkongen i solen i en timme. Så det blir ändå minst en liter så jag brukar ha en tillbringare i kylen. Har man ett väldigt nytt kylskåp med luftrenare i kan man nog ha det stående någon extra dag. Men jag skulle ju absolut inte låta katten ha samma vatten 2 dagar i rad om det inte är i hennes vattenfontän eftersom det blir en lite slemmig yta på insidan. Så jag vet vad då menar :)
/T
Jättebra att påminna alla om att dricka i värmen.
/Maria
brukar ta direkt från kranen och inte ha en kanna i kylskåpet. Får riktigt kallt vatten i min kran så det känns onödigt med kannan i kylen då. 
När jag är i köket brukar jag dricka ett stort glas vatten.
#7 jag får jättekallt och riktigt gott vatten från Vättern som det inte är några större mängder klor i som i Sthlm där man verkligen känner klorsmaken. Men eftersom jag gärna har lite citrus eller frukt i vattnet för att få en ännu fräschare smak så låter jag det stå i kylen en stund så vattnet tar åt sig smaken (: Nu ska jag ta med mig vattenflaskan och ta mig ut en sväng iaf. Ha en fortsatt trevlig dag allihop!
/T
Aha, det är därför som ni sätter i kylen. Då är jag med. Nä jag är inte för dessa citrusmojänger jag utan vill ha det naturellt. 
jag dricker inte iskallt vatten, jag vill hellre ha mer ljummen nästan, jag får ont i magen av för kallt