Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettsmärta-och-värk
Läst 7289 ggr
examynia
2012-05-16 22:00
0

armbåge som låser sig

det är så att de senaste månaderna har jag haft problem med min vänstra armbåge.. den  låste sig rejält förstagången å jag fick lite panik så jag rätade ut armen fort å hårt så de bara knäppte till i den.. å hade ont som fasen efter åt.. men efter de så har den låst sig flera flera gånger.. får lite panik varje gång för de gör ju ont så jag har liksom rätat ut armbågen å de har knäppt till.. en fick rådet av min sambo å aatt lugnt å försitkigt böja på den istället så att de inte hinner låsa sig ordentligt.. fö rjag känner innan de låser sig att de är på väg att gå i lås..

frågan är varfr den har börjat att låsa sig så mycket.? kan de vara för att jag gjorde som jag gjorde första gången så att nåt är "fel" där inne eller kan de vara nåt annat..?

nån som vet nåt?

kanske har liknande problem?

Leffe
2012-05-17 11:19
0

Tycker du ska gå till doktorn

examynia
2012-05-17 11:51
0

#1 dom gör ju inget ialalfall tyvärr.. har varit hos läkare förut med liknande saker å nä rman väl r där så ser dom inget fel å då kommer man inte vidare:S känns de inte fel eller händer d einte nåt när man är där så få rman gå hem.. har varit med om de allt för många gånger så man har tappat lite förtroende..

Halvdansken
2012-05-19 17:16
0

Gå till en kiropraktor som kan hjälpa dig med att "låsa upp" den. Jag går varannan månad och han "knäcker" alltid armbågarna också. Hjälper mot musarm också.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

examynia
2012-05-20 09:43
0

#3 ahaa okej ska höra med en sån då å se vad dom sger..