Nagelsvamp.
Jag har haft vad jag misstänker vara nagelsvamp på båda mina lilltår så länge jag kan minnas. Men har bara försökt med olika "hemmakurer" så att säga. Det har hjälpt något, men aldrig försvunnit. Antar man aldrig gått till doktorn då det varit lite "genant" eller så har man helt enkelt bara glömt av att man har det. Förutom på sommaren. Kände, till denna sommar ska jag kunna ha sandaler, höga skor med öppen tå och så vidare. Så handlade Nalox. Är det någon som har erfarenhet av Nalox? Läst runt i andra forum och de flesta verkar missnöjda. Mina naglar har dock på några dagar bara blivit bättre - redan. (Behandlingstiden var 2 - 4 veckor). Hjälper inte detta blir det i alla fall doktorn.
Men tänkte om någon kunde dela med sig av sina erfarenheter. Inte testat Nalox förrän nu, som sagt. Och detta av anledningen att det är så dyrt och inte riktigt passat min budget! Hoppas det fungerar.
Annars, har någon något tips som fungerat för dem som inte innebär att besöka doktorn? Jag läste någonstans att flera fått resultat med t.ex såpa.
Man kan kanske få Nalox på recept via läkare. Det är en undran bara.

Om man har nagelsvamp länge och inte nåt man testar hjälper så ska man söka läkare.
Det finns medel att få som är receptbelagda.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
1# Nalox går ju att handla utan recept. Förstår inte riktigt hur du menar? :)
2# Jodå. Det är en självklarhet. Men inte testat något från Apoteket förrän nu. Så tänker göra detta innan man går till läkaren. Undrade mest om någon fått positivt resultat av Nalox. Jag har nämligen läst runt och många verkar ha fått bra effekt av det, men sedan när den "nya nageln" växt ut så har den också haft svamp. Tänkte bara om NÅGON haft bra effekt av det så det är värt att försöka.
Jag tror #1 menar att medicin brukar vara billigare på recept
#3 Ungefär som mina piller jag tar mot muntorrhet nu (Xerodent) är receptfria men om jag får dem utskrivna så går det på högkostnadskortet och jag har ju frikort så de kostar mig indirekt ingenting nu om jag får dem på recept.
/Maria
4# Ah. Då är jag med.
5# Mja, men då kanske man kan få något mer effektivt eftersom flera verkar missnöjda med Nalox. Får testa nu tiden ut, och förhoppningsvis så kommer det fungera. :)