Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettsmärta-och-värk
Läst 2868 ggr
siberlina
0

ont i knän

jag får alltid  ont  i knäna   när det ska   bli snö, jag vet  det låter konstigt , men   jag får det, vad kan detta  bero på , för övrigt  har jag aldrig  ont   i knäna

EvaG
0

Kan det vara början på rematism

Medarbetare på Vilda västern iFokus

mongu
0

Det kan va artros eller bara att man är väderkänslig.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Leffe
0

Men artros kan väl göra ont när som helst

siberlina
0

jag har bara  ont   när det  är snö   på gång , helt   konstigt   ,men så är det,jag förstår inte  varför, tack för era  svarObestämd

mongu
0

Ja artros kan göra ont när som helst det stämmer. Men jag känner extra mycket när det är väderomslag på gång.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

DesK
0

Som EvaG säger det kan vara början till reumatism, men det kan även vara något annat som spökar, så jag skulle nog rådfråga en kunnig läkare

/Désirée

Lill-Kisse
0

Det behöver inte alls vara någon begynnande sjukdom. Många känner förändringar i lufttrycket, oftast när det ska bli sämre väder. Det kan yttra sig som lätt huvudvärk eller ont i en eller flera leder. En förklaring tycks vara att vi har mer vätska i vissa delar av kroppen som påverkas.

mongu
0

Håller med dig Lill-Kisse att det behöver inte alls va nån sjukdom på gång. En del är mera känsliga för väderomslag än andra.

Men om TS är orolig så är det inte fel med en läkarbedömning.

Ha en bra dag! Mongu.

siberlina
0

TACK ALLA för att ni tar er tid och svarar på min skumma åkomma , jag är inte orolig egentligen ,men bara lite fundersamGlad