går man upp i vikt?:O
Hej nu undrar jag går man upp i vikt av att äta jätte jätte lite choklad\godis varje dag?
aså menar verkligen jätte jättte lite? :)
Ja, om du fortsätter så ett tag så kan ju gå upp i vikt ja. Men man ska helst bara äta godis på helger.
#1 jag har nu bara gjort det 3 dagar…:\
känner ett kraftigt sug kan bero på att jag har mens ! :\men har ju inte ätit mycket alls

Vad är jätte jätte lite för dig?
Man blir ofta sugen på sött när man ska ha mens. Och man lägger också gärna på sig ett par kilo i vatten på samma gång. Så fungerar kvinnor.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
#4 Jätte lite för mig är bara en tugga 2 tuggor från en choklad kaka :)
oc nästa dag en haöv bulle:)
OM det gäller så lite och du äter bra annars så tror jag inte du kommer gå upp i vikt.
skönt att höra o ja det är bara så lite :)

Det handlar egentligen inte så mycket om hur mycket godis du äter utan hur mycket du rör dig och äter i övrigt. Tränar du 3dagar/vecka och äter nyttig mat var 3é-4é timme så lär du inte gå upp i vikt av två bitar godis om dagen.
Sitter du emot stilla mycket och rör dig väldigt lite, äter onyttigt och dålig mat så går du ju upp i vikt av det, lägger du då på lite godis varje dag så går du upp ännu mer.
Så, i verkligheten måste man se till hela dagen, hur mycket man rör sig/äter osv.
Får du i dig för mycket energi (kalorier) så kommer du gå upp vad du än äter. Men äter du bra mat annars och inte går upp i vikt så kommer någon chokladbit om dagen inte göra någon skillnad :)
Men då vill det ju till att man kan hålla sig till just någon bit bara och inte en halv kaka. Gör man det är det inga problem!^^
Hakuna matata!
Jag rör på mig mycket väldigt ofta , tränar varannan dag ibland varje dag , tränar flera timmar om dagen och förövrigt går mycket ute \skolan och allt