Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1568 ggr
FridaSimonsson
0

Besvär i ryggen

Har sedan en tid tillbaka haft problem i mina axlar samt i skulderbladen typ. Ibland har jag så ont vid skuldrorna så de kryper fram å strålar en liten smärta i bröstet.. Min fråga är vad är bäst att söka upp? Sjukgymnast? Akupunktur massage vad har ni för tips. Har varit hos läkare å hade bra blodtryck å hjärtat Lät bra. Är ju snart bara 20 år så tycker inte att de ska vara sånna allvarligheter :) Eller har ni tips på bra övningar? Kan tillägga att när min pojkvän kliver lätt på min rygg så knakar de som tusan ..

FridaSimonsson
0

Har haft såhär länge och håller på med hästar är kanske värt att meddela :)

Halvdansken
0

Prova en kiropraktor. De brukar fixa det mesta.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

mongu
0

Gå till en sjukgymnast och få hjälp med träningsprogram. Det är lätt att man använder fel muskler och får ont.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

FridaSimonsson
0

Jo får göra de :-) De är så svårt att avgöra om smärtan å bakom eller i bröstet vissa gånger värst på högra sidan ..

mongu
0

Låter som muskulärt för det är svårt att avgöra vad  som är vad. Muskelfästen sitter ju på olika ställen.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!