Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1895 ggr
Maria
2

Guldmyntslotteri

Här kommer ett kul lotteri anordnat av iFokus.

Olästa | BevakaBokmärk

2012-02-08 15:59Staffan

Nu drar det stora guldmyntslotteriet igång på iFokus. Inne i shoppen kan du köpa lotter till en "kostnad" av ett Guldmynt per lott. På söndag kväll klockan 20:00 kör vi en live-dragning av vinnarna direkt i den här tråden.

Många av er har vid det här laget hittat fler Guldmynt än ni hinner göra av med. Nu finns en möjlighet att spendera några av dom på lotter i det lotteri som vi arrangerar nu i veckan. Lotterna köper du i guldmyntsshoppen och det går också fint att ge bort lotter till andra om du så önskar. På söndag den 12/2 klockan 20:00 drar vi vinnarna.

1:a pris
Valfri tidningsprenumeration
(Värde: Max 1000 kronor)

2:a-5:e pris
2 biobiljetter

6:e-10:e pris
iFokus Insider i 6 månader

11:e-15:e pris
25 guldmynt

Du som inte vet hur du skaffar dig Guldmynt kan läsa om det här:

http://www.ifokus.se/about/gold

Posta gärna en kommentar till det här inlägget om du vill se direkt när vi startar dragningen av vinnarna på söndag kväll.

Lycka till!

// Staffan

Ni kan läsa mera om det i iFokus-bloggenGlad

/Maria

Leffe
0
Gittan
0

Tycker också det verkar kul.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Verkligen kul sak. Även min dotter for iväg i 180 på nätverket.. Det här var det roligaste hon varit med om. Hon fick lotter och stod i princip i soffan härhemma och tjöt av lycka.  En annnan höll en låg profil men ärligt tyckte jag det var lika kul.Oskyldig

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Halvdansken
0

Jag är gärna med, bara jag inte vinner förstapriset, för jag bor inte i Sverige.

Hatar cancer och älskar vårlökar.