bröstförstoring i piller form?
Går bara rakt på sak, jag vill verkligen förstora brösten. Men har varken ekonomin eller det mod som krävs för att lägga mig under kniven.
Och det cirkulerar ju såååå himla många olika läkemedel på internet som ska "ge perfekt resultat" osvosv.
Någon här som sitter inne på något läkemedel/tabletter eller dyl som funkar för er och som ni vill rekomendera?
Tack på förhand!
http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)
Ärligt talat så tror jag inte ett dyft på bröstförstorande piller.
Däremot är det många som får större och även ibland ömmande bröst av vissa p-piller.
/Maria
Humbug säger jag om piller som "gör brösten större"
Som bumbleboo skriver får en del större bröst av P-piller, något annat finns inte. Har däremot läst om några piller som skulle vara sådana mirakelpiller för brösten, men som visade sig vara mycket farliga.
Jag råder dig till att låta bli alla "bröstförstorande piller".
Bröstförstorande piller kan innehålla fytoöstrogener. Och fast fytoöstrogener är nyttiga i lagom dos, ungefär vad man kan få i sig via kost, så är de cancerframkallande när man får i sig så mycket så brösten börjar växa.
Om du ska hitta piller från nätet, kolla noga upp vad de innehåller.
Var rädd om dig!
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Tycker du hellre ska spara pengar och fundera på saken och sen när ekonomin klarar av det lägga dig under kniven. Det finns massor av "fusk" som man kan köpa i butiken idag som kan ge dig större bröst under en kväll så länge.
Köp inte piller på nätet eftersom man aldrig vet vad de innehåller (mitt råd)