Hälsa iFokus

Hälsa

Etikett: allmänt-övrigt
Läst 1899 ggr
Maria
1

Kantareller på juldagen

Idag var vi en sväng hos min bror och nere vid garaget så plockade vi en hel näve kantarellerFörvånad Lite skillnad mot förra vintern kan man säga.

/Maria

[Thiah]
0

Jag kan tycka att det är ganska skönt att ha en jul utan snö. Det är bara så jobbigt med allt regn…

Maria
0

Jag såg i tidningen att vi var inte de enda som hade hittat kantarellerGlad

#1 Jag håller med dig. Jag tycker inte om snö och framförallt inte att frysa så jag är väldigt nöjd med denna vinter hittills trots allt regnande.

/Maria

Joppo
0

Smakade de fortfarande gott bumbleboo? Om de gjorde detta så kanske man skulle ge sig på en liten svamptripp såhär i mellandagarnaGlad Klimatet är bra konstigt alltså…

Maria
0

#3 Japp,  goda, fasta och fina var de.

/Maria

Joppo
0

#4 Det svaret hade jag inte väntat mig. Jaja, då får jag väl ta en liten runda till mina svampgömmor.

Halvdansken
0

#3. Klimatet är normalt, vädret är lite konstigt norrut. Här i syd är det helt normalt. De två senaste vintrarna har det däremot varit väldigt underligt härnere.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

chik
0

Kantareller nu!!..lyckost…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Jag som aldrig hittar svamp annarsSkrattande

/Maria

Karmatarerskanise
0

Haha, tänkt att du som aldrig hittar svamp plötsligt hittar det i december Tungan ute
Själv hade jag hellre haft snö. Men hade inte tackat nej till svamp heller om vi nu ska ha det så varmt :)