Ny sajtvärd sökes
Hej. Jag ska flytta utomlands och har väldigt mycket att stå i så jag får inte tiden att räcka till för att driva sajten vidare. Finns det någon som har intresse av att ta över försäkringskassan i fokus efter mig ?
Mvh Nathalie.
P.S. Är osäker på om inlägget hamnat på rätt ställe annars får ni gärna flytta den till rätt grupp :-)
Hoppas du hittar någon som kan driva sajten för det är en viktig sajt eftersom de flesta någon gång kommer i kontakt med FK.
Själv har jag alldelels för lite kunskap men gillar att läsa "därinne" och lära mig.
/Maria
#1, Det hoppas jag också :-)
#3 Skicka då ett PM till Nathalie72. Det tror jag är det bästa.
/Maria
#5 Du har varit medlem på iFokus sedan 8 november. Du har svarat på nästan alla sajter som sökt nya medlemmar eller värdar.
Du har ingen presentation på din sida.
Kan tänka mig att det krävs en aning mer från en Medarbetare på de flesta sajter.
Ett tips är att du skriver och lär känna av stämningen på olika sajter och att du är aktiv på sajter du har intresse för.
Lägg inte in samma inlägg i flera olika trådar. (vilket har hänt på andra sajter) Då känns det bara som du bråkar.
/Maria

# 7 Tänk lite på vad du skriver. Du får goda råd av # 6 och då kan du ta till dig dom utan att va otrevlig i din ton.
Det finns regler för hur man skriver och är på ett forum. Undrar du över dom så var vänlig och läs det som står i "Sajten hälsa"
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
#7 Detta är en varning.
Den typen av uttalanden klarar vi oss utan.
Önskemål om att bli Medarbetare någonstans eller Sajtvärd har du nu trollat bort alldeles själv.
/Maria
#8 Det stämmer ju det #7 skriver
Vill tacka för upplysningen, Denne person har nu skrivförbud på hela näteverket. Skulle han eller hon skapa nya konto och återkomma får ni gärna meddela mig.
#11 Absolut
/Maria
#11 för en kommentar? eller har det varit på fler ställen?
// Pabblo