Kul.
Jag blev sur d.f.a. gåvorna man fått försvinner i Limbo. Det skulle passa med en lista där man kan se vad man fått och av vem.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#2 Gå in på "mina meddelanden" så har du listan överst
/Maria
Jag hade önskat att man kunde se vilka man skickat.
Mitt minne krånglar
/Maria
#5 Där ser man
Fast jag tänkte om ett tag när man kanske skickat en del blommor så är det lätt att glömma vem man skickat till och inte.
Kan man se det någonstans?
/Maria
Jag tror inte man ser vilka man skickat till, om jag ska vara ärlig. Det kanske det gör och jag missat det.. Även jag är glömskt så det räcker stundtals.. Men det man fått finns i om man kikar in i sin inkorg, så ligger det oven dom "vanliga" pm:en
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Att man inte ser vilka man skickar till har ju ingen betydelse egentligen. Det gör väl inget om någon får fler gånger
Jag är så glad över det här! Fått både bubärare, Miljöbil och blommor,, Klickar in på dom var dag och njuter av det fina.
#8 Haha, nej det har du alldeles rätt i
Jag är så rädd att jag skriver samma sak bara. Men skit samma….
Har lite problem med minnet och det är inte bara "noja" utan jag får skriva upp precis allting. Lite besvärligt.
/Maria
Välkommen till gänget.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#11 Så skönt att höra
/Maria
Får väl erkänna även jag är tappar en hel del
Känns som jag måste ha saken framför mig för att komma ihåg att ta med den om så ska. Stress åter stress,,,,Det fungerar bra inte ihop.
Jag glömmer att skriva upp till och med
Åh - då kanske jag ska börja samla mynt. Jag är här för lite för att ha någon att skicka blommor till så jag har skippat samlandet, men nu kan det bli aktuellt igen.
#15 Nytt! Wow måste kika in.