Min Son!
Min snart 8 åriga son berättade häromdagen för sin pappa att han inte kände sina testiklar. Hans pappa kände och kunde heller inte känna dom. Han gjorde om det idag med men han känner dom inte.
Brukar dom vandra upp och ner?
Har för mig att det inte är bra om dom inte är nere.
Några bra tips skulle uppskattas och om vart vi ska vända oss om vi inte får bukt med detta själva.
Tack!
Har han känt dem förut?
De kan ju kännas annorlunda om han ligger ner mot när han står upp. Även när han fryser så kan de ju krypa ihop men är det så att han inte känner dem alls så bör ni nog kanske i första hand gå till skolsköterskan.
/Maria
Sally..kan bara instämma i ovan.
Sen så har du ju sjukvårdsupplysningen o ringa. Det kan kanske vara bra. så behöver du inte oroa dig - er..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag fick lite killtips igår via PM som vi ska testa. Så tack för era förslag med. :-D
Det är inte så att du kan dela med dig av dessa "killtips"
/Maria
Ja det kunde jag ju ha gjort ….
Är man på väg att bli förkyld eller blir kall så så kan dom krypa upp. Men om man badar varmt eller typ hoppar så man blir varm så kan dom ramla ner igen.
Och att är dom där uppe så kan man då få infektioner i dom.
Så ikväll så ska det badas eller hoppas. Och förhoppningsvis så blir allt bra.
Sedan har jag googlat lite och läst att man kan få caner i dom om dom inte är nere samt få svårt att få barn, då dom inte växer lika bra som dom gör när dom är nere.
Och på din fråga som du ställde tidigare så så jag vi vet att dom varit där nere innan. :-D