Har du gjort någon glad idag?
Kom på en fråga när jag var ute och plockade trattkantareller idag. Det är
Om du har gjort någon glad idag? På vilket sätt och med vad?
Själv så tog jag mig ut i svampskogen och plockade ungefär 3 liter trattkantareller som jag sen gav till min mamma.
Bara att ta mig ut i skogen med den ojämna marken är ett projekt som inte är så värst smart av mig. Det ökar på min smärta och jag är väldigt ostadig så det var nära att jag ramlade flera gånger.
Men trattkantareller blev det som tur är så växer det ju många på samma ställe.
Kan lova att mamma blev glad!
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag hade också blivit väldigt glad för att få trattkantareller.
Har inte träffat en själ idag så det enda jag hoppas är att min man blev glad när jag ringde och sa att jag älskar honom strax innan lunch.
/Maria

Ingen mer som gjort nån glad?
Tänkte att detta kan få va en tråd där vi berättar dag från dag.
Idag har jag inte gjort nån glad än i alla fall. Maken kommer hem på lunch så då blir han glad i alla fall.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag har städat och bakat bröd, så jag tror att killen kommer bli glad för det när han kommer hem från nattens jobb. Mössen fick lite päron, så de är lyckliga.
Paulina
Jag är ju hemma och träffar inga människor personligen så idag har jag nog inte kommit med något bidrag
Vanligtvis försöker jag att göra människor glada. Försöker att tänka på att ge komplimanger och berömma t.ex arbetskamrater när de gjort något bra.
Det är så lätt att bara tänka men svårare att säga att någon gjort något bra. Konstigt att det ska vara så
Jag förlorade stort mot en annan i spelet "Wordfeud" (ett slags Alfapet) som jag spelar på min surfplatta nyss så han blev säkerligen glad i alla fall, haha 
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#4 men du kanske glädjer många här på sajten, även om du inte träffar så många personligen :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag försöker att göra någon glad varje dag. Endera irl, eller här på iFokus
Igår så svarade jag på frågor som några skolungdommar ställde för en undersökning och de blev väldigt glada att det var någon som tog sig tid.
Häromdagen så skickade jag två inbjudningar till den dolda gruppen "Fräckisar" på Humor iFokus. Jag såg att det var två personer som ofta besöker sajten men som av någon anledning inte var med bland de som har tillgång till hela forumet. Jag skrev och frågade om de ville ha möjlighet att läsa allt och de blev jätteglada över att jag frågade.
Småsaker förvisso, men det verkade som att det var uppskattat i alla fall