"träna" svanskotan?
trillade av hästen för snart 2 veckor sedan å slog i svanskotan nåt fruktansvärt å har fortfarande ont.. finns de nåt sätt man kan typ "stretcha" svanskotan så att den typ "kommer igång" igen.. för som de är nu så har jag ju mest ont när jag sitter å har suttit ett tag å ska resa mig upp för då känner jag mig helt stel.. men när jag går så är de okej..
tänkte bara ifall de finns nåt mer man kan göra än att gå runti lägenheten hela dagarna 
En kompis som slog i svanskotan när vi åkte sopsäck i en pulkabacke fick en sittring att bära omkring på och avlasta svanskotan när han satt ner under läkningstiden.
/Fridaybrew
#1 okej.. hur lång tid ungeför tog de då innan den läkte så att säga?
Minns inte för det var så himla länge sen ( 10 år ), men husläkaren bör kunna svara på sånt och då även ordinera en sittring.
/Fridaybrew
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
oj… det kan ta rätt lång tid innan det helt slutar göra ont. Min svärson gjorde illa svanskotan rejält, och det tog över ett år innan han kunde säga att det var helt bra.
okej för jag har slagit i svanskotan många gånger men denna gången var mer rejält.. men börjar släppa lite nu iallafal lså de är väl på rätt väg då..
Jag skadade min i februari i år tror jag det var, och jag slutade ha ont i den i augusti. Nu får jag bara ont om jag sitter för länge.