Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettsmärta-och-värk
Läst 5597 ggr
diesel92
0

Blir "trött" i nacken?

Har fått problem med min nacke sedan ett par veckor tillbaka. Känner mig "trött" i nacken och ibland lite småmolnande värk. Kan liksom inte "peka" ut var smärtan sitter då det inte är en viss punkt som gör ont.

Körde av vägen ungefär den 17 augusti och strax där efter började dessa konstigheter. Är lite orolig över att detta kan ha med avåkningen att göra. Men vad jag MINNS av avåkningen så ska jag inte ha slagit i huvudet eller "dunstat" tillbaka med huvudet eller sådant.

Någon som har en aning om vad detta kan bero på eller vad man bör göra? Har provat med massage hemma men då dem tröttnar efter ett par minuter så har det inte hjälpt mkt. Ska snart boka en tid och se om det kan hjälpa och annars antar jag att det blir dags för ett läkarbesök. :/

EvaG
0

Den kan vara spänningar som gör alltihop. Bra att du ska kontrollera det.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

Tror också att det kan vara muskelspänningar

allhealing
0

Hur har det gått?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

diesel92
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

3#: Ännu inte kollat upp det men ska boka en massage nu när som och se om det hjälper.

Har fått ännu större problem med nacken så nu är det nog verkligen dags.

mongu
0

Kollade du upp dig på sjukhus efter din avåkning? För många gånger kan man få problem med nacken.

Hoppas det blir bättre snart.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

diesel92
0

5#: var på sjukhus men dem tyckte inte jag behövde röntga elr så. Funkar det inte med massage elr kiropraktorn ska jag till läkaren.

mongu
0

OK men du har i alla fall varit där så det finns med i pappren för ev. framtida besvär.

Hoppas det snart blir bättre.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!