Hälsa iFokus

Hälsa

Etikett: läkemedel-vitaminer-mineraler
Läst 5211 ggr
Shawy
0

Någon som provat Kyäni?

Jag har för någon vecka sen börjat äta något som heter Kyäni och skulle vilja veta om några har provat det och känt av några förbättringar som pigghet eller kanske mindre värk eller något annat?

Jag vill inte höra om att det är ett pyramidspel eller att folk tjänar pengar på att sälja det. Jag är intresserad av själv produkten och ingenting annat.

Skulle vilja veta om någon upplevt något bra med Kyäni produkterna?

Maria
0

Har aldrig hört talas om detta.

/Maria

[Asta]
0

Inte jag heller. Tänkte faktiskt fråga vad det är för något

kaizoR
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hört talas om det. En jag jobbade med hade precis börjat med den som ska göra en piggare och friskare, hon kände inte av något på dom 2 veckor vi jobbade ihop. Dock ska man känna av det efter minst en månad. Glad

Karmatarerskanise
0

Aldrig hört talas om det.

Kaffemugg
0

Lurendrejeri i snygga förpackningar. Ta gärna en titt i denna tråden när försäljarna försöker ta sig an Föreningen för Vetenskap och Folkbildnings forum. Där framgår det tydligt att Kyänis hälsopåståenden bara är tomt säljarsnack.

Shawy
0

Tack för alla svar.

#5 Den tråden hade jag läst tidigare och det pratas mest tjafs om försäljning och jag ville höra om personliga upplevelser av själva produkten även om den är dyr s.a.s.

Hur som så läre jag väl märka själv. Tänker ge det 3 månader och känner jag inte något positivt så avbryter jag.

Maria
0

#6 Kan du inte plocka färska blåbär?Flört

/Maria

Onni
0

Jag har hört talas om det, men är oerhört skeptiskt till mirakelmedlet. En bekant blev av med plågsamt eksem samt "rensad" inifrån, enligt hans utsago. En annan bekant blev mycket piggare.

Shawy
0

# Jo blåbär kan jag äta utöver ändå Skrattande

Annars så innehåller den ju inte bara blåbär…

Charliesänglar
0

Japp, jag äter själv Kyäni sedan över 1 år tillbaka och det är den bästa i sitt slag som jag provat och jag är lic kostrådgivare och mycket kritiskt till kosttillskott som inte gör nytta i kroppen

Vill du veta mer så är jag återförsäljare också…:)

/Lotta