Världens fetaste mamma
Ja…vad säger man
Målet att bli inte bara världens fetaste mamma utan världens fetaste människa verkar inte riktigt sunt.
När det är barn inblandade blir jag väldigt upprörd. Att man gör så här mot sig själv är en sak men barnen…
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hon går ju mot en säker död och hennes barn blir moderslösa! Är det vad hon vill?? Stackars barn! Jag tänker alltid på filmen "Gilbert Grape" när jag hör sånt här!
Sjäv opererade jag mig för att kunna gå ner i vikt för att jag ville bli en bättre mamma och ha en chans att kunna leva längre och kanske få uppleva eventuella barnbarn!
#1 Precis, man vill ju vara en bra förälder och förebild och givetvis uppleva framtiden.
/Maria

Hemskt är min första tanke. Att nån kan vilja bli fetaste mamman i världen. Helt otroligt.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Tänker man efter så är det inte OK även om hon inte haft barn.
Hon kommer ligga både sin familj, samhället och sjukvården till last.
/Maria
Det måste vara något fel i huvudet på henne. Hon kanske avskyr sig själv så mycket att hon inte ser någon annan väg.
Något galet måste det ju vara.
Kanske har hon en man som är en sk. "feeder" Det finns ju sådana som tänder på sjuklig fetma.
Men hon mår med all säkerhet inte så bra. Ett sätt att synas kanske…säger jag som avskyr när man ger amatördiagnoser
/Maria
#7 - ja, men ärligt, vad vore livet om man inte fick ge amatördiagnoser?
/Maria
Vissa ska inte ha barn…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag blir riktigt äcklad när jag ser bilden och läser vad hon äter
Hur kan en människa välja att se ut så och ändå vilja gå UPP i vikt? Det är något på hjärnkontoret som inte stämmer.
Jennie