Nöjd med sommaren?
Nu är ju inte sommaren slut (jag bara vägrar detta)
utan det är väl snarare sensommar.
Är ni nöjda med sommaren och vad ni har gjort eller inte gjort? Är ni nöjda med vädret?
Med andra ord…Har det varit en bra sommar?
/Maria
Vädret har väl inte varit det bästa. Däremot har jag kommit ut på lite äventyr denna sommar tack vare elrullstol och färdtjänst. Förra sommaren var jag mest dålig och låg inne en hel del på sjukhus. Därefter satt jag mest hemma.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Rubrik i en av dagens danska tidningar
"Det er 49 år siden, sommeren har været så kold som i år".
Så sommarvädret är ingen höjdare precis. Å andra sidan är denna sommaren bättre än förra, rent personligt.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag tycker i och för sig sommarvädret har varit helt OK. Men jag tror det har varit väldigt olika på olika ställen i landet. Mina pelargoner och fuchsior har dock inte trivts och är ganska små så för deras del har det inte varit så bra väder.
Jag är nog i övrigt relativt nöjd med vad som hänt och så.
Jag är nöjd med vädret men så har jag ju också för första gången varit hemma en hel sommar (sjukskriven) så då har man ju inte varit så beroende av sina semesterveckor.
Jag har mått ganska skit under sommaren så det kunde ha varit bättre.
Har i alla fall odlat en del på lilla tomten. Tur att den inte är större för det hade jag inte orkat med.
Så på det stora hela är jag ganska nödj med denna för mig annorlunda sommar trots allt.
/Maria
#4 jag har ju också varit hemma större delen av sommaren pga först sjukskrivning och sedan semester så det är kanske därför jag också är nöjd med vädret.