Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1857 ggr
[Asta]
0

OT-Gandalf valptråd

Jag har ju lovat att starta en Gandalftråd för den som är valpintresserad. Här är första inlägget.

Idag har Gandalf flyttat in. Så nu är det mycket valpbestyr! Han har varit väldigt lugn så här långt, vi får se hur det blir inatt.

Han var tvungen att kolla in kameran också.

chik
0

Men så söt…

ja valpar det är som o få småfolk i hemmet…Några jobbiga månader. Men mycket roligt med…..

Fin.tack för dessa bilder…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Asta]
0

Sov på golvet hela natten utan att pipa. Riktigt snopen. Min förra valp pep hur mycket som helst när han skulle sov ensam på natten.

Maria
0

Va!!! Mina hundar har också varit väldigt ledsna fösta natten.

/Maria

[Asta]
0

Visst var det mysko. Uppfödaren sa visserligen att hennes valpar inte brukade pipa, men det trodde jag ju inte på. Men tji fick jag. Och ändå sov han på golvet, för jag vill inte ha hundar i sängen.

Maria
0

Han är så söt så "klockorna stannar" SkrattandeHimla roligt med denna tråd även om jag är inne och kollar din blogg.

/Maria

mongu
0

Helt underbart söt. Klappa godingen från mig.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[Asta]
0

#6 -uppdraget utfört.

#5 - vi stannade till hos en kollega på vägen hem, gissa om han charmade henne direkt. Även där blev jag förvånad. När vi släppte ut honom ur bilen fanns det bara nyfikenhet. Ingen rädsla. Verkar faktiskt vara en liten tuffing

Karmatarerskanise
0

Så söt! Ni verkar ha hittat en bra valp.

chik
0

AstaFörvånad Det var en redig vovve. Vår lille. han sov inte ens med de andra hundarna, utan han skall ligga på sambons huvudkudde..O det är ju bra nu, när de stora är borta..

Hoppas att han fortsätter i denna tackt med o vara duktig..

Han är ju så söt…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Asta]
0

Fast inatt var det lite oroligt. Det hände en liten olycka på golvet också, men det var vårt fel. Han sa till, men vi fattade inte.

Upp i sängen kommer han dock inte hur mycket han än gnäller.

Karmatarerskanise
0

#10 Om han bara är 8 veckor, så lär det hända många fler olyckor. Valpar har inte förmågan att hålla sig fören efter flera månader. Men låter riktigt bra att han redan säger till. Då gäller det verkligen att hinna med när han gör det, så han inte slutar säga ifrån.

[Asta]
0

#11 - jodå, jag vet, jag har haft valpar förut. Vi sa samma sak, nu gäller det att visa honom att faktiskt gör rätt. Med min förra hund hände det inte många olyckor, jag tycker nämligen det är så förbenat äckligt att plocka upp det att jag var ytterst påpasslig. Och när jag var ensam hemma med Gandalf här hände det inte heller någon olycka. Men maken är inte så van vid hundar ännu. Men han blir väl.Flört

Karmatarerskanise
0

Hehe Flört

[Asta]
0

Så här söt kan man vara när man sover på husses sandaler.

Maria
0

#14 Men jösses,

Risken finns väl att han blir ihjälkramadSkrattande Såååå söt.

/Maria

[Asta]
0

Han är inte så kramig av sig. Bara ibland vill han gosa lite.

Piper fortfarande inte ett dugg på nätterna heller. Men man sover ju lite oroligt själv ändå för man är rädd för olyckor inomhus.

Älskar mat.