Min son kissar på sig!
Hej!
Min son 7 år kissar på sig ganska ofta och det är som att han inte känner sig kissnödig innan utan först när det blir akut..
Några tips detta?
//Jenny
Kollat om det inte är UVI? Min dotter var likadan när hon var liten, och hon hade UVI, fast hon inte hade smärta eller andra tecken på det.

Har han gjort det hela tiden eller har det kommit på senare tid? Har det hänt nåt i hans närhet nyss som kan göra att han blivit orolig?
Om det kommit efter att han varit helt torr så kan det bero på att nåt inträffat eller att han har en UVI. Dock tycker jag han är lite för stor för att det ska va en UVI men man vet aldrig.
Helt klart tycker jag ni ska kontakta VC
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
#2 UVI förekommer väl i alla åldrar?
Jag undrar också om det är något som kommit nyss eller om det alltid varit så?
Jag skulle sökt vård för honom för det är en känslig ålder och snart börjar tiden då det kanske är läger, han sover över hos kompisar och blir mer självständig så man ska nog ta tag i detta problem och utreda ganska snart.
/Maria

# 3 Självklart att UVI förekommer i alla åldrar det jag tänkte på att kanske han är väl stor för att kissa på sig av den anledningen. Oftast är det mindre barn som gör det.
Allt jag skriver behöver kanske inte misstolkas, eller?
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
#5 Så skedde med min dotter. Vi hade ingen aning om att hon hade UVI, då ingen smärta eller andra symptom fanns.
Nu behöver det inte vara så i detta fall, men så var det för oss.
Var det inte du som skrev på bokstavsfolk att din son är autistisk?
Det kan höra ihop med det.