bristningar fult
har fått de på mina höfter, såå fult, har lust attt ta en kniv och skära upp democh skylla på en olycka, har dem på andra ställen oxå mena detta är värst särskillt till sommaren. varför ag, jag är inte ens överviktig bara otränad, varför jag som bara är 15 år! jag menar jag har inte växt mycket på kort tid.. nääh.. ge mig tips är såå desperat vad som helst!! för det är fult i mina ögon man ser ut att ha varit gravid juh 
Här har vi en till som fick bristningar i tonåren fast jag var jättesmal. Vet hur frustrerande det är, men mina bleknade så mycket att man inte såg dom sedan.
Nu däremot efter stor viktuppgång på kort tid har jag fått en massa brisningar i bilringtrakten, och dom lär inte försvinna igen eftersom dom är så pass stora. Så jag har lärt mig acceptera dom
Fast vikten har jag gjort något åt som tur är! Den accepterade jag itne.
Tyvärr finns det ingen behandling av det precis som bumble skriver. Men att skära bort dom kommer bara göra så att du ser ful ut. Ärr är inte alls snyggt och syns ännu mer än brustningar.
Min pojkvän har bristningar på höfterna och rumpan trots att han är underviktig
De bleknar med tiden. Jag har dem på brösten (inte heller så fint när man har bikini på sig), men de syns knappt längre 
Alla har bristningar. Tyvärr, men sådant är livet.
Jag har fullt av dem…