Boka tid hos läkaren
Vad jag avskyr att boka tid hos läkaren!
Har haft så inåt helskotta ont i nacken i två veckor nu, och ringde doktorn igår för att se om det fanns någon tid åt mig. Inte förrens på torsdag kunde jag få komma in, men jag blev uppmuntrad till att ringa nu i morse också och se om någon avbokat sin tid. Tänkte att det ska jag göra, men vad händer då? Jo, jag vaknar ju upp och känner mig helt ok i nacken! Öm och dan, men jag kan ju röra på den vilket jag inte kunde igår. Känns ju löjligt att ringa in och få en "akuttid" när jag inte ens har lika ont längre.. Samtidigt så kan det ju vara så att jag känner mig bra nu, tills jag börjar röra på mig och "kommer igång". Brukar vara så med mina krämpor.
Så nu vet jag inte vad jag ska göra.. Ringa och försöka få en tid och "hoppas" på att nacken känns jävlig senare under dagen när det är dags för besöket, eller låta bli att ringa och hoppas på att den inte blir värre och håller sig i bra form fram tills tisdag åtminstonde?
Vore det jag skulle jag hoppas att det var på väg att gå över och inte ringa.
Jag är nog lite som Niklas. Du har ju en tid på torsdag vad jag förstår så jag hade nog avvaktat om det känns OK.
/Maria
Ja, det får nog bli så. Får ta det lugnt idag och hoppas på att den är på bättringsvägen.

Hur har din nacke varit dagarna innan? Har du känt dig som idag på morgonen när du vaknat eller har den varit jobbig även då?
Utifrån det skulle jag bestämma om jag skulle söka idag eller inte.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Hur har din nacke varit dagarna innan? Har du känt dig som idag på morgonen när du vaknat eller har den varit jobbig även då?
Utifrån det skulle jag bestämma om jag skulle söka idag eller inte.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Det har varit like olika.. Igår vaknade jag upp och hade svinont, andra dagar har jag vaknat och kännt med rätt ok tills jag "kommit igång". Dock så tror jag att det är jobbet som varit boven i dramat då.. Är ledig idag, så kanske behöver den bara vila ordentligt.
Bor i Skottland
Här är det måndag som är helgdag istället
Nacken mår bra än så länge, men jag har mest suttit i sängen och kollat på film. Känns som att det får bli en sån dag idag 
Hur mår nacken?