Utflykt
I dag var jag i Stockholms city med elrullstolen. Hittills den längsta trippen med elrullen. Jag åkte förstås färdtjänst in till stan, men sedan förflyttade jag mig ganska långt. Vilken frihet det är med stolen. Så här mycket har jag inte förflyttat mig sedan förra våren när jag blev sämre. Och tänk jag var inte andfådd. En härlig känsla som inte går att beskriva
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Visst är det en härlig frihetskänsla att kunna förflytta sig på egen hand me en elrullstol Detta trodde jag inte att du skulle göra för ett år sedan men lycka till med fortsättningen i din el rullstol
Hur länge räcker en laddning?
Okej. Då får man hålla koll så att man inte blir strandsatt. 
Jag kan förstå din frihetskänsla. Jag åkte själv buss för första gången häromdagen. Jag har inte varit själv sedan januari.
Tänk vilket hjälpmedel du har i din elrullstol. Att den går 3 mil är mer än vad jag trodde.
Är den svår att köra?
Jag har bara kört elrullstol på sjukhusavdelningar när vi ställt dessa på laddning över natten och jag upplevde det jättesvårt. Fast då styrdes de flesta med en liten joystick.
/Maria
Jag styr med en joystick och det går, tycker jag, bättre och bättre. Har fått hård övning då de håller på och bygger tvärbanan där jag ska ta mig till affären
#5 Skönt att det går åt rätt håll för dig
Ja, det är väl som med allt annat att övning ger färdighet
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Alltid kul när man kan känna frihet :)
3 mil, det var längre än jag trodde. Häftigt!
Har du varit på mer utflykter Leffe?
/Maria