OT: Så knasigt det kan bli.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ibland är inte huvudet med när man gör saker. Minnet vad är det?
Idag har jag ringt och grattat min son på namnsdagen. Snällt va?
Bara det att jag är en hel månad för tidigt ute. Hans namnsdag är den 25 april.
Hur är det med er andra gör ni såna här eller liknande tokigheter? Måste säga att jag kände mig ganska dum när han sa "men det är ju inte förrän i april"
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag sms grattis till min kompis och tackade gå glatt även om det är ett halvår kvar, blandade ihop vännerna jag 
Så tokigt det kan bli. 
Jag känner igen mig. Jag har alltid varit en virrpanna och får skriva upp allt. Nuär det värre än någonsin
Jag glömde min sons namnsdag helt och hållet.
/Maria
Namnsdagar har jag inte någon koll på alls, har vi aldrig firat så där har jag aldrig gjort bort mig. Däremot skickade jag en gång ett kort til min systerdotter på hennes födelsedag. En vecka för tidigt.
För att göra något lite roligt av det så skickade jag ett exakt likadant kort den dagen hon fyllde år och ytterligare ett exakt likadant kort en vecka efter. Så hon blev firad ordentligt.
NÄ vi firar inte heller namnsdagar fast dottern vill det. 

Det enda sätt vi firar på är att vi grattar varann ingen fika eller tårta eller så.
Utan bara ett grattis om det sen blir via telefon eller man ses personligen det beror på läget.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Nej, jag har inte gjort några såna konstigheter.. än. Men däremot andra tavlor. Här firar vi inte namnsdagar på något vis. Inget att fira tycker jag. Det är så många som inte får/kan bli firade, så det där är lite onödigt. En födelsedag är en helt annan sak, det är något att fira!
Jag grattade mamma på Mors Dag en vecka för tidigt…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km