Planer inför våren?
Har ni några planer inför våren/försommaren?
Resor på gång? Byggnadsprojekt? Slappa dagar?
/Maria

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi ska åka till Mallorca i maj. Ska bli så härligt för vi var inte iväg nåt förra sommaren då jag var nyopererad i ryggen.
Behöver komma bort från hemmet lite både min man och jag.
Annars har jag inte så mycket planer. Ska försöka att njuta av våren när den kommer igång på allvar.
Jo en plan är att jag ska försöka att komma igång med promenader. Har inte så bra gångförmåga men nu ska jag försöka utmana den har jag tänkt.
Förhoppningsvis ska jag klara av att ta en skogspromenad längre fram, det är ca 8 år sen jag klarade det senast.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag skall få komma på någon arbetsprövning på ams för att ta reda på vad jag klarar av för jobb nu i vår. Sen har jag väl inget mer inplanerat.
#1 Mallorca låter inte helt fel. Bara koppla av ovh ha sköna dagar. Min bror och svägerska är på Teneriffa nu och kommer med täta rapporter om hur varmt och skönt där är
Har också försökt komma igång med lite mer promenader.
#2 Det kan väl både bli spännande och roligt kan jag tänka mig
/Maria
Tja det vet jag inte. Gillar inte min handläggare. Men det är ju en annan som kommer att sköta detta.
Hoppas den här andre är bättre.
Kan du inte byta handläggare om du inte känner dig bekväm med honom/henne?
/Maria
Jag stannar hemma..tar dagen som den kommer, och njuter av denna fina årstid. Kanske den finaste av dom alla..
Ha en skön VÅR alla! 
Jag ska efter att ha suttit hemma utan pengar sedan 1 Januari äntligen få börja ha praktik och börja få pengar! =)
Och vi ska även flytta till våran första bostadsrätt i Maj!
Sparar pengar till resa, men om den blir i vår eller senare vet jag inte.
#6 Tack, det är också ett bra sätt att möta våren. Utan några planer alls
#7 Det är bara att gratulera
Så roligt att flytta till ett första eget boende.
/Maria
#8 Det kanske kan bli en höstresa eller på sensommaren
Roligt att ha något att se fram emot.
/Maria
#10 JAvisst är det, ska bara komma på vem jag ska resa med också :P
Var lite snack om London i maj med en kompis, men vet inte hur allvarlig hon var.
Vi ska byta fönster. Om allting kommer i tid så tänkte vi börja i påsk. Vi har ledigt den veckan och hoppas på att bli klara med en vägg och fyra fönster den veckan. Sedan får vi fortsätta under våren sommaren och se hur långt vi kommer. Man kan kanske byta ett fönster på en helg. Spännande ska det bli i alla fall.
Förhoppningsvis ska jag i början av maj gå en kurs i hur man murar upp kakelugnar. Också mycket spännande.
London är ett av mina favoritställen, blir alltid avundsjuk när någon ska dit!
#12 ska ni göra hela arbetet själv?
/Maria
#12 Ett av mina favoritställen också :)
#13 - ja, det är tanken. Vi får se hur det går. Förhoppningsvis får vi lite hjälp av makens pappa också
#15 Om jag inte minns fel så har ni ett ganska stort hus och med det innebär det många fönster kan jag tänka mig
Skönt att få lite hjälp då.
/Maria
#16 - Yepp 15 fönster är det som ska bytas. Och då byter vi ändå inte alla.
Men huset kommer att bli ett helt annat hus med nya fönster. Det har så fula fönster idag.
#17 Jätteroligt. Det kommer kanske rentav bli tätare och mindre drag också så att man tjänar på värmen nästa hårda vinter?
/Maria
# 17
Vi bytte ut alla fönster får nåt år sedan. Det blev stor skillnad..och det är en fröjd att putsa dom!
Lycka till med Dina nya fönster, Asta! 
#16 Det kommer att bli kopplade fönster så det är inte treglas, men jag hoppas att det ska bli tätare runtomkring dem än det är i dag. Vi satte nya fönster och tätade i förstugan förra året och jädrar vad mycket bättre det blev.
#17 Tack Sisa. Pusta dem kommer dock aldrig att bli roligt. Vi putsar i princip aldrig våra fönster nu för tiden så det lär inte bli så ofta sen heller. Vi har bott här sedan 2008 och de har aldrig putsats. Och NU putsar vi dem ju inte eftersom de ska bytas
- det blir nog någon städfirma som får göra det när det blir dags någon gång.