Vad kan det vara?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min mormors (75 år) arm rycker hela tiden, och hennes ena ben viker sig ibland när hon går har jag sätt. Eftersom hon är envis och vägrar åka till läkare, ställer jag frågan här och frågar vad detta kan vara?
/Moas97 :)

Tyvärr så är det omöjligt för nån av oss att svara på. Det behövs en undersökning av läkare för att avgöra vad som kan vara fel.
Försök få din mormor att söka vård eller kan nån annan få henne till det? Din mamma, eller moster eller morbror.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

#1: Vi alla har försökt, men jag vet inte om det kan bero på att min morfar var sjuk i höstas och att det kan vara nervositeten på det? :'s
Hon borde söka läkare. Viker sig benet emellanåt så kan hon lätt ramla. Fallskador är väldigt vanligt hos äldre och hon kan göra sig riktigt illa.
Ni får fortsätta tjata.
/Maria

#3: Jo, jag är ju rädd att hon trillar "/ Och vet inte vad som hänt. Hon är stirrig, det rycker i hennes arm och hennes ben viker sig..
Går tyvärr inte att tjata mycket mer än vad vi nu har gjort.. Hon blir bara sur, och det går ut över min stackars morfar!

Är hon stirrig och arg och har fått ett ändrat beteende så kan det tyda på en debuterande demens.
Jättesvårt om hon själv inte vill söka hjälp.
/Maria

#6: Hon är rätt stirrig och rätt arg, så kan vara det…