Bra kur mot celluliter?
Vet ni om det finns någon bra och billig kur mot celluliter och ofräsh hud? Jag har fruktansvärt många celluliter på mina ben och skulle gäärna vilja få bort dom!
Så kom med alla kurer ni har, om det så är huskurer, för det vore nästan ännu bättre eftersom det är gratis hihi.
Men ja som sagt, säg gärna till, allt som fräshar upp huden och gör den pigg och ser mycket bättre ut.
Och sen en sak till, kan ni något om bristningar? Jag har rätt många på både lår och bröst vilket inte är så värst fint kanske, så om ni vet hur man kan få bort dom, eller i alla fall bleka dom, så säg till om det också 
Behöver verkligen er hjälp!
Oh tack 
Trodde inte man kunde bli av med celluliter. 
Bästa sättet att bli av med celluliter och bristningar på är att ACCEPTERA dom 
#4 Det ligger nog en stor sanning i det
Möjligtvis kan man göra det lite bättre men jag tor det är väldigt svårt att bli av med helt. Bristningar kan blekna med de försvinner inte.
/Maria
Men om man kan göra nåt åt det så är det väl bättre o få bort dom än att behöva leva med dom o må dåligt 
#6 Självklart men jag tror att det är svårt att få bort celluliter helt och hållet.
/Maria
Jo kanske
men man kan ju försöka i alla fall
Absolut
/Maria
#6 Det är ju därför du ska acceptera dom, då mår man inte dåligt!!
Jag har aldrig stött på någon som blivit av med celluliter och bristningar.
Du kan minska på celluliterna genom att dra ner på saltet som binder vätska, och röra på dig.
Bristningar kan man bleka, men försvinner gör dom aldrig.
Bristningarna bleks med åren. Jag hade väldiga problem under puberteten med fula röda bristningar på låren, vågade aldrig visa mig utan långbyxor. De försvann, eller rättare sagt den röda färgen försvann när jag sedan blev äldre.
Sen håller jag med Hera, acceptera dem i stället för att må dåligt av dem. De flesta kvinnor har både bristningar och celluiter, det är helt normalt!
Sen är träning bra:-) Sen jag började på gym så har mina celluiter minskat. Det beror antagligen på att musklerna blir större och stramar liksom upp huden. Vet ej om det är så för alla eller om det är därför, men min rumpa har absolut mindre gropar nu