Donuts, ohälsosamt gott.
Nä jag tycker inte om donuts.
Men visst var dom fina
/Maria
Jo det var dom. 

Jättefina men det är inte min favorit.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Det är väl inte min favorit heller om jag ska erkänna men jag har aldrig ätit hemmalagade förut
/Maria
Är det du som lagat dom?
Nej, sonen och hans flickvän.
/Maria
Åååh mums! Här är en som är riktigt svag för munkar 
Hemmagjorda munkar är mums, och de här ser ju lite väl goda ut.. duktig pojk du har!
Vad söta 

Inte är det väl nåt särskilt onyttigt att äta munkar? Det är ju alldeles vanliga, enkla ingredienser som till bullar och bröd. Men glasyr vill då inte jag ha. Då blir de för söta och sliskiga.
#11 Det är väl friteringen som inte är särskilt nyttig kan jag tänka mig..
Men nu måste jag nog köpa mig en munk nån dag.. eller varför inte prova att göra dem själv? Jag har ju faktiskt en fritös.. 
#11 Fiterad deg är inte nyttig. Och allt socker.
O vad vackra de var! Det är en konst att göra konstverk av bakverk! Du har en duktig son! 

Själv blir jag lika frstad varje gång jag går förbi munkarna i affären! Så fina de är allihopa man blir så frestad…
Men jag tycker personlige inte om varken de släta eller de med "topping" tycker de smakar alldeles för lite. De som är fullda däremot tar jag mer än gärna! Själva degen smakar ju ingen men har en väldigt mjuk konsistens, så jag tycker det är en bra grej att "späda ut" det gottiga md ^^ Men hade det på något vis snmakat mer om topingen så hade jag gärna ätit dem!
Hakuna matata!
Det är inte så svårt att göra dom som man tror jag har sjäv gjort många innan jag tappade synen
Och att man friterar dom är inget omyttigt det beror på vilken olja man väljer
Något som är gott är att doppa dom i kanel och socker elle kardemumma och socker så et finns massor av sätt att få den smak man själv vill ha på dessa bakverk
Kanel/socker låter gott!
Det är gott