Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettsmärta-och-värk
Läst 7145 ggr
Karmatarerskanise
0

Mamma opereras

Just i detta nu ligger min mamma på operationsbordet. Känns inget bra tt inte kunna vara där med henne och hålla handen.

Hon har i många år haft ont i ett ben och ryggen, och det visade sig vara en utväxt i ryggraden/ryggmärgen. Så det är den dom ska ta bort nu. Känns ganska stort och osäkert att dom rotar i ryggmärgen :/

Tänk om hon dör? Blir förlamad?
Tänk om allt blir bättre? :) Försöker tänka positivt, men jag är en orolig människa så tankarna går hela tiden till "tänk om".

Hoppas att ni vänliga själar sänder en tanke till mamma. :)

Mitralis
0

Klar jag håller tummarna, men egentligen är det onödigt för det kommer att gå bra ändå Glad

[Sisa]
0

Tror också det går bra..och sänder kram, ljus och värme. Glad

Karmatarerskanise
0

Tack tjejer! Det verkar ha gått bra, det säger hon i alla fall så jag får lita på det :P Blev såååå glad när jag hörde hennes röst i telen!

[YlvaP]
0

Vad bra att det gått så bra. Hälsa henne.

Mitralis
0

#3 Härligt att höra Glad

Karmatarerskanise
0

Glad

Ska jag göra YlvaP

[Sisa]
0

# 3

Så skönt att höra! Kyss

mongu
0

Håller tummarna för att din mamma ska friskna till ordentliget.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

mongu
0

Håller tummarna för att din mamma ska friskna till ordentliget.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Karmatarerskanise
0

Tack så mycket!

Maria
0

Håller tummarna här också.

Jag vet av erfarenhet att de är skickliga. Tänk på det. De har ju nästan kluvit min skalle och det är bara en och en halv vecka sedanFlört

Det kommer att gå bra Hera.

/Maria

Karmatarerskanise
0

Tack bumble!

Ja, jag tänker faktiskt på att du klarade ju din stora operation, så mamma ska klara detta också :) HAr köpt choklad, kanellänga och tidning till henne. Ska besöka henne ikväll Glad

[Tassy]
0

Håller också en tass för din mor.

Karmatarerskanise
0

Tack Tassy!