Det märks
Det märks att Bumbleboo är borta för det är ganska så dålig aktivitet här inne.
Ja det får vi. Hoppas operationen gick bra och att det inte dröjer så länge innan hon kommer tillbaka. 
Ja.
På något sätt har jag fångats utav denna resa, trots att jag aldrig mött henne. Man kan inte låta bli att sakna en så glad och positiv själ. 
Nej verkligen inte. Det är en go person helt klart.

Ja visst är hon saknad, tänker enormt mycket på henne. För även om jag inte träffat henne så känns det som jag känner henne på nåt sätt.
Denna resa som hon gör nu är gripande och jag tycker vi alla här ska försöka att hålla igång sajten och samtidigt göra det på ett sätt så Bumbleboo kan känna sig trygg med att vi fixar det.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Åh så skönt att operationen gick bra! Nu hoppas vi bara att den har hjälpt också!
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Visst känns det som man känner henne. Snart är hon här igen i full fart. Vi får väl gasa på lite under tiden
Kollat lite på aktiviteten. Den har börjat öka igen

En fundering hur vet ni att operationen gick bra? Har jag missat nåt?
Hoppas givetvis att den gått bra men har inte läst nåt om hur hon mår nu, har nån av er gjort det?
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
#9 Jag undrar samma sak.
Jag vet inte det. Jag skrev "Hoppas operationen gick bra och att det inte dröjer så länge innan hon kommer tillbaka. "

# 11 Ja jag såg att du hoppades att den gick bra.
Om nån vet hur det gått så kan ni väl skriva och berätta för oss här.
Ha en bra dag! Mongu.

#11. Man läser tydligen det man vill läsa….
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Hihi jag misstänkte det. 
Det verkar inte vara någon som vet något konkret ännu. Men vi får nog vänta lite till på ett livstecken. Har för mig att hon sa att hon skulle vistas 2 veckor på sjukhuset innan hon fick åka hem, och det har ju bara gått drygt 3 dagar ännu sedan operationen.
Jo vi får nog vänta och se om hon dyker upp. Bara hon inte tappat minnet.
Ja det är bara att vänta. Annars kan vi ju spekulera vad som helst

Precis och vi har ju ingen aning nån om hur det gått. Vi kan bara hålla tummarna och ha henne i tankarna.
Ha en bra dag! Mongu.
Risken vid sånna här operationer är ju ganska stor, så det kan dröja länge innan vi får se henne igen här inne, för kanske behöver hon mycket träning med att skriva och sånt efter, men jag vet att det kommer gå bra och saknar henne jag med! Kul att vi är så många som bryr oss :)