Knapra P-piller utan uppehåll.
Om att knaprat p-piller utan uppehåll. Alltså ingen blödnings vecka.
Har haft stora problem med akne och så visade sig att jag har PCO- äggstockar och fick rekommendationen av min gynekolog att knapra på.
Han sa att det egentligen inte fanns någon rimmig anledning till att vi ska ha uppehåll i våra P-piller kartor, men att kvinnor blir nervösa om dom inte har normal blödning.
Resultatet då? Lite bättre hy men en viss ofräsch känsla. Som en enda lååång inför mensen vecka.
Hur ser ni på detta? Är det någon mer här som kör samma modell?
inne på kvinna diskuteras just detta flitigt. Det är en del som kör på som du, personligen skulle jag göra det om jag inte fick såna hemska smärtattacker. Som en enda långdragen extrem mensvärk 

Jag skulle nog kolla upp det med minst en ev två andra läkare OCH se forskningsrapportet på det! Sen skulle jag bestämma mig.
det ska finnas bra forskning på detta, fråga sajtvärden på kvinna
hon håller koll!

Tack! Då ska jag kolla upp "kvinna"om detta.

Jag har ätit p-piller (olika sorter men alltid de med lite östrogen i) och jag har skippat min mens hit och dit. För mig har det inte varit någon skillnad förutom en ökad värk vid de månaderna då jag hade mens. Jag har dock haft en kraftig värk till att börja med så det var ju ingen direkt skillnad det heller. =)