Hälsa iFokus

Hälsa

Etikett: allmänt-övrigt
Läst 4604 ggr
Maria
0

Ny medarbetare

Vi hälsar Bergspuman välkommen som ny Medarbetare på Hälsa

/Maria

mongu
0

Välkommen som Medarbetare!Skrattande

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[Sisa]
0

Verkligen rätt person på rätt plats.

Lycka till Bergspuman! Kyss

Anders 50
0

Välkommen! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Bergspuman
0

Tackar, tackar!

Jag kanske skulle berätta lite mera om mig, med hänvisning till området Hälsa.

Någon medicinsk eller sjukvårdsbakgrund har jag ju inte, men man samlar på sig en del erfarenhet av olika åkommor med åren. Mina egna akilleshälar är mina återkommande depressioner, anemi och ryggproblem. Där har jag stort kunnande givetvis Glad, men det finns också en del insikter om andra sjukdomar som vänner och familjemedlemmar drabbats av.

Generellt sett har jag ett stort intresse för att må bra, hålla sig frisk och på det sättet kunna njuta av livet på bästa sätt. Mitt ledord i allt detta är nog just Livsnjutande.

Jag gillar matlagning, bakning, träning, kost och svampplockning vilket väl har märkts i diskussionerna på inte minst Livskvalitet. Skrattande

Om jag ska säga något om vilken roll jag kan spela här, är det nog att dra igång olika diskussioner om friskvård / kost / motion, ta hand om sig, må bra och utveckla sig själv. Så kan jag kanske få lite support vad gäller medicinska frågor!

Det ska hur som haver bli roligt och jag ser fram emot en härlig Hälsa-höst!

[Tassy]
0

Varmt välkommen säger jag med!

RuiXue
0

VälkommenGlad

Jennie

Leffe
0
[SvenA]
0

Välkommen hit hoppas att du kommer att trivas här

aggeelin
0

NÄmen va kul, Bergspuman. Allt det där tycker jag också om och har erfarenhet av, så jag ser fram emot intressant diskussioner om friskvård och annat härligt! Hmmm, jag tycker ott shoppa också, men det kanske inte räknas in Cool

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Bergspuman
0

#9 Åh jo, shopping är allt friskvård det med. Det kostar på att trava runt i flera timmar och dessutom dra på "tunga" paket och kassar. Och så mår man ju så bra efteråt hahaha.

Säger en annan shopping-älskare Tungan ute

[SvenA]
0

Tänk bara på vilken tyngd plåmboken måste ha det är rena styrketräningen

aggeelin
0

#10, 11  - Ja, det blir en del traskande när jag shoppar med plånboken i liten ryggsäck på ryggen - händerna måste ju vara fria Skrattande för att bära!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[YlvaP]
0

Lycka till.