Förkylningar
Har ni klarat er i höst?
På min arbetsplats så är det mängder med människor som har blivit rejält förkylda denna höst och när de har tillfrisknat så har de snabbt blivit dåliga igen. Riktigt dåliga med hög feber.
Peppar, peppar så har jag klarat mig själv.
/Maria
Ja det är många som är sjuka. Men jag har klarat mig (än så länge).
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag tycker det är ovanligt många faktiskt
/Maria
Ja jag tycker det också, det brukar väl inte vara så vid denna tiden?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Jag ar frisk
// Amanda
ja va sängliggande en vecka å veckan efter de så hade ja ingen ork men denna veckan ä ja på gång igen lyckades å INTE smitta sambon
Jag blev förkyld i helgen och är så ännu. Ont i halsen, täppt i näsan, huvudvärk och feber…
Visst är det många här, som är förkylda just nu! 
Nä. Jag blev dålig 2 dagar efter att vi kommit hem från Götet. Någon på tåget satt väl och nös förstås. Men det var första snuvan för i år faktiskt!
Jag är inne på varv två nu. Förra vändan var det rejäla febertoppar och allmänt urkrasst. Denna vända är det (än så länge) ingen feber med i bilden.
När man talar om trollen
I morse gick min man upp klockan fem för han kände sig så kass. Han var genomsnuvig.
/Maria

Jag har klarat mig o maken med.
Vårt lilla barnbarn som precis startat sin inskolning på dagis är idag hemma med feber och hade inte sovit inatt. Kanske nåt med öronen. Dom ska till VC i eftermiddag.
Men troligast är att hon fått lite dagisbaciller.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag har blivit förkyld idag. Är oftast inte sjuk utan det är dom andra i familjen som brukar stå för sjukdomen här hemma.
Jag skulle aldrig ha startat denna tråden
Min man gick hem från jobbet igår och har varit hemma idag och är riktigt dålig. Själv börjar jag få ont i halsen och vi som aldrig är förkylda samtidigt annars
/Maria
Nu är det gubbens tur att vara risig här.
Jag hade en martonarbetsvecka, med saker som hände saker på kvällarna, och sen åkte jag på fredagskvällen till Rättvik och Dalhalla på lördagen. Jag blev förkyld, jag tror att om jag vilat på helgen så hade jag inte blivit förkyld. Jag kurerade mig genom att ta chi-san, som gjorde att jag kände mig piggare, så det gick fort över, skönt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet