Bli av med finnar
Hejsan!
Jag undrar om det är någon som vet någon bra produkt/något sett för att bli av med finnar?
Basiron som finns på Apoteket.
Har min särbo använt på sin rygg, den fungerar super på honom.
Men gäller det ansiktet kan den möjligen vara för stark.

Köp anpassade produkter och se till att smörja huden med en fettfri men återfuktande kräm. Om du lider av dina problem och du inte tycker att receptfria produkter hjälper så gå till vårdcentralen och be om en remiss till hudläkare.

Det finns något som heter Nu Skin, och det använder min syster nu och det verkar vara bra
Det är dyrt, men tror att det kan vara värt det

Var kan man köpa det någonstand?

Genom sidan där eller genom privatpersoner som säljer.
Våran granne håller på och säljer produkter därifrån, så det är därigenom vi har fått vårat.
Men det verkar gå bra att handla genom hemsidan också

vad heter just den produkten som hon använder?

Det är dem fyra som finns där, kan köpa några av dem eller alla fyra. De fyra tillsammans utgör ju ett set, Clear action system heter det
Annars är det väl de två större som man använder, clear action toner och clear action foaming cleanser.
Men allt tillsammans är ju det bästa
Prova Weledas mandelserie, finns på hälsokosten. Det finns också något som heter Molkosan, det är ostvassla men rekomenderas både ut och invärtes för hudbesvär och obalans i magen….den är fantastiskt bra mot acne, har själv mkt bra erfarenhet av den. Om du vill ta något invärtes så finns det en tablett som heter Pure skin, även den på hälsokosten.