Varför?
Jag var med om en liten bilolycka i april nån gång, jag cyklade och blev påkörd av en bil, men inte så farligt, men jag åkte in till sjukhuset och blev gipsad, för dom misstänkte att båtbenet kunde varit brutet, så jag skulle komma tillbaka en vecka senare o göra en skiktröntgen för o se om det var det, men allt va okej så dom tog bort gipset och jag fick åka hem tydligen helt frisk
Men nu, för någon månad sen började min tumme värka igen, och inte lite heller, det kan komma till riktiga hugg ibland, och jag kan inte röra tummen på nått sätt..
Någon aning om vad detta kan vara? och borde jag kanske åka in till sjukhuset igen för en ny undersökning?
Hjälp! Vad tror och tycker ni?? 

Okej.. ja min försäkring borde väl täcka det så, det gjorde det från den dagen det hände iaf, så jag får ta o boka en tid till ortopeden och så får vi se om det är nåt
Jag tycker verkligen att du ska åka in å kolla upp de..

kolla upp det tycker jag. Båtbenet kan va väldigt svårläkt och kan ge problem.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Nerv kläm?
Jag tycker också du ska söka hjälp igen. Ju snabbare desto bättre.
Även om de inte hittade något på röntgen så tror jag precis som Ijin skriver att någon nerv kan ha kommit till skada eller liknande.
/Maria