Höstplaner
Sommaren är visserligen inte slut men har ni några planer inför hösten vad det gäller kropp och hälsa?
Själv känner jag att mina byxor stramar efter sommarens goda mat och öl
Jag får göra som jag gjorde i våras. Ingen öl och inget bröd. Då brukar jag minska i vikt.
Annars är min plan, som alltid, att försöka sluta röka.
/Maria
Tänker också göra ännu ett försök att sluta röka. Måtte jag lyckas denna gång…

Mina planer för hösten är att fortsätta träna och komma igen efter min ryggoperation den 7 maj i år.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Planen för min semesterperiod som börjar på måndag och sträcker sig in i september, är att laga bra mat varje dag, äta mycket fisk och grönsaker och bli av med mellan 2-4 kg. Så får jag en liten rivstart och lägger till ytterligare en hörnsten, kosten, i min träningssatsning som jag inledde 22/6.
Planen för i höst är annars att fortsätta med träningen, se till att hålla mig till 3 pass i veckan och utveckla mig och göra framsteg.
Till jul vill jag vara ca 10 kg smalare, hoppas det går.
Min höstplan är att gå en grupprehab med inriktning på stress och smärta. Hoppas "få verktyg" att lära mig hantera min hälsosituation. Hoppas kunna börja arbetsträna oxo..
Och som några till här ska jag återigen försöka sluta röka.

Ska forsoka komma igang med traningen igen och fa ivag de dar sista envisa kilona som vagrar forsvinna 
// Amanda
Ska förhoppningsvis flytta till en större lägenhet med min man och ta ner min katt till Köpenhamn
Annars är det mest bara jobb utöver att fylla 25 i oktober och 2 dagar innan födelsedagen fira 1 år bröllopsdag
Jennie
Mina planer består i att strama upp kosten lite, börja simma och promenera.
Mina planer är att börja motionera lite mer, samt äta mycket nyttigare.
Dock stoppas jag med att jogga eftersom jag har inflammation i båda fötterna *suckar*. Men promenader kommer nog bli, det kommer gå bra att gå tillslut
Jag känner mig alltid mer nyttig på hösten än på andra årstiderna konstigt nog. Hm.