Celluliter.
Jag kan tyvärr inte läsa din bild. Den blir för liten. Kan du länka tror du?
/Maria

Vet tyvärr inte hur man länkar?? Slå bara in rubriken, på internet, så kommer du rätt.Lycka till!
Tofu, du kopierar adressen till sidan genom att markera adressen sedan trycka på Ctrl + c
sedan klistrar du in den här genom att markera textfältet och trycka Ctrl + v
Tarmgifter…..?
Det dar med toxiner och saker som ligger i tarmarna i flera ar och utloser gifter ar en vandringshistoria. Den som nagon gang har gjort en kolonoskopi/rektoskopi dar man skickar upp en kamera och sjalv kan se allt pa skarmen dar man ligger, vet att det ar rosa och fint darinne. Kanske bakteriefloran kan bli lite obalanserad men gifter som utsondras for att man ar hard i magen..njae.
Celluliter har de flesta kvinnor som har lite hull och normala ostrogennivaer. Det maste finnas lite underhudsfett for att det ska kunna bli en grop. De bilder man ser i tidningarna ar tyvarr retuscherade. De enda kvinnor jag har traffat som inte haft celluliter hade anorexi eller var gransfall eller hade ganska hoga naturliga halter av testosteron.

Vid en rektoskopi använder man lavemang och då töms tarmen effektivt.Vid förstoppning kan en gång tillåta viss avföring passera men innebär inte en effektiv utföring av innehållet i resten av systemet.
Celluliter..en bindvävsdegeneration-det är alltså inte normalt ha en vit liksom svullen kropp.Är ju därför man rekommenderar motion,grönsaker,frukt-fisk som föda.
Kvinnokroppen tar upp gifter och använder dem som hormoner tex från plast,flamskyddmedel etc.Ett känt faktum.
(Tack för hjälp med klistrandet-får be min son hjälpa till)

Jaja, om du tror att bara fetton har celluliter sa tror du fel. Tarmgifter ar en myt och den sprids ocksa garna av de som propagerar for tarmskoljning och olika s k halsopreparat. Det har naturligtvis inte med deras omtanke om maniskors basta att ora utan allt med pengar att gora. Som vanligt.
Helt rätt. Även magra kvinnor kan ha celluliter. Faktum är att ca 80% av alla kvinnor har celluliter. Naturligtvis kan inte samtidigt alla 80% av kvinnorna, vara feta / överviktiga.
Här är en bra länk om celluliter .

Ja skulle mina celluliter bero på tarmgifter och förstoppning så kunde nog jag inte sitta här och skriva…
Jag är normalviktig och har massor av dem. Förstoppning har jag inte och skulle alla mina celluliter bro på gift så vore jag nog död av den förgiftningen redan…
Det där tror jag inte ett skvatt på… Fattar inte varför man ska ha en massa hang-ups över sin kropp hela tiden heller. Inte blir man lyckligare och får ett bättre liv utan celluliter…
Jag visar stolt upp mina celluliter när jag står naken krokimodell och tänk, de gillar att man har skavanker. Hatar perfekta undernärda kvinnor. De vill ha former och celluliter!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#10 Är du krokimodell? Så häftigt. Min son har målat en del med modeller i skolan.
/Maria

#11 Började med det som extraknäck under åren jag pluggade. Ganska fina pengar att få 300kr i näven för att stå naken i en timme…
Har sedan fortsatt i liten skala, vill inte vara uppbokad två kvällar i veckan. Men de får ha mig på sin krislista, om den inbokade blir sjuk eller så.
Har såååå fina teckningar av mig sjäv från när jag var gravid - och då var jag fullbokad! 35 kilos övervikt och jättemage, kände mig som en uppsvälld elefant - men tänk - de fick mig att känna mig vacker!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Nakna kroppar är faktiskt väldigt vackert i rätt syfte och miljö
/Maria