Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 9871 ggr
EmmaVarg
0

utslag på magen??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inte sett detta förren idag  men det har inte varit så länge, jag har typ jättesmå röda "prickar" det ser ungefär ut som finnar fast mycket mindre, på magen omkring navelpiercingen. (på nedre delen av magen, från där revmenen slutar ungefär.) kan det bero på piercingen ?? har inte varit så i över en vecka iallafall, och piercingen e tagen för ungefär tre månader sen.

syns inte så mycket på bilden så jag redigerade lite så det skulle synas bättre eftersom den är tagen med mobilkamera..

borde jag kolla upp detta eller ta ur piercingen?? :/

mongu
0

Hur ser det ut under piercingen? Är det smetigt eller ser ut att va dåligt läkt?

Om det vore jag skulle jag kolla upp detta noga. Vet inte om du är allergisk eller känslig mot nåt?

Det kan också va värmeutslag.

Men mitt råd är att du kollar så du inte får svårläkta infektioner vid din piercing.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Maria
0

Håller med mongu, annars tycker jag att prickarna på magen ser ut som värmeutslag.

/Maria

EmmaVarg
0

#1  nej, bra på det översta hålet är det lite lila runtom öppningen men det har varit så helatiden.

ja jag är allergisk mot gräs och björk.

Kan nog vara värmeutslag^^

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Tycker också det ser ut som värmeutslag, så ser jag ut med värmeutslag

Har haft en svårläkt piercing för massa år sen och inte fick jag sådana utslag runtom på magen inte av att den läkte segt