Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettmotion-och-rörelse
Läst 6310 ggr
Tina-A
0

Hur mycket motionerar du?

Hur, hur ofta och hur mycket motionerar du?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
0

Jag dansar 3 timmar i veckan då jag jobbar som danslärare.

Förut dansade jag 9-11 gånger i veckan när jag gick dans på gymnasiet men det har jag slutat med nu.

Vill väldigt gärna börja dansa på "fritiden" och vara elev igen :) Tycker det är superskönt att få röra på dig och man mår väldigt bra efteråt.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

sofie
0

Jag tränar aerobics med muskelträning 1 gång i veckan och spinning 1 gång i veckan och sen styrketräning+ konditon 1 gång i veckan.

ciss
0

Oj, jag vet faktist inte. Ingenting alls? Kan man säga så?

Jag rider ju, men har inte ridit så mycket nu då pållan gått på bete, har haft mycket annat, och så har jag inte samma tid och intresse som förr.

Sen så hoppar jag väl studsmatta ca 1 timma i veckan också. Går/cyklar till bussen varje dag, tar ca 10 minuter totalt. Oj, vad lite jag motionerar! Måste nog skärpa mig en aning. :-S

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Quellii]
0

Jag tar minst 2 promenader per dag med Nalle, Sen går jag till och från bussen till skolan, rider kanske 1 gång i veckan, ibland mer ibland mindre.. ^^ Och skolidrott 1 gång i veckan :)

Sen så försöker jag med allt möjligt, tex. Cykel istället för buss till stallet, trappor istället för hiss och så ^^

Taci
0

Jag är så SJUKT dålig på att motionera, jag e för lat :P Tränade på gym för nåt år sen, men jag la av för det va så tråkigt.. så nu tränar jag ingenting, sitter bara å kör bil hela dagarna på jobbet, himla hälsosamt ;///

lauraa
0

Måndag: Spinning, 2 timmar
Tisdag: Ridning
Onsdag: Ridning Gymnastik 1 timme
Torsdag: Klättring, 2½ timme
Fredag: Gymnastik 2 timmar
Lördag: Ridning