Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1654 ggr
Leffe
0

Den gröna iconen

När du ser en grön icon vid trådarna i menyn så är det någon av sajtvärden eller medarbetarna som skrivit något som rör sajten och iFokus med mera. Den gröna iconen kommer också att synas under våra respektive avatarer vid dessa inlägg. Det kan vara inlägg du kanske behöver läsa lite noggrannare.

Tänk också på att är inte gröna iconen med så skriver vi som vilken medlem som helst.

[SvenA]
0

Mycket bra information

Mainebusters
0

Jag har sett inlägg med iconen, och det var ett personligt inlägg. Funderade faktiskt över varför deras inlägg skulle vara markerade.

Men då ska alltså gröna plutten bara synas när det är sajtrelaterat och ex.vis artiklar?

Leffe
0

Ja så är tanken, men sajtvärdarna på de olika sajterna tolkar det olika

Mainebusters
0

Cool Då vore det ju bra om detta informerades på alla sajter.

Leffe
0

Det är upp till dem som är värdar och Medarbetare på sajterna. Jag har informerat på de sajter jag är värd och vill att det ska vara på detta sätt, som jag informerat om här. Sajtvärden här är på samma linje

Mainebusters
0

Det är ordning på dig! Flört

Leffe
0

Skrattande Ta ett snack med värdarna på de sajter du tycker att iconen används fel

Mainebusters
0

Ska jag visst det..! Cool

RuiXue
0

Bra information! Har gått runt och undrat lite över den ikonen sen iFokus ändrades för några dagar sedan nu.

Jennie