Vad tränar du nu?
Ja, vad tränar du just för tillfället? Tränar du mer eller mindre under sommaren? eller inte alls? 
Själv tränar jag lite pilates, jag har ett gummiband jag tränar med och så springer jag på min crosstrainer. Men allra mest promenerar jag, det blir en tur på ½-1 timma varje dag, helt underbart kul och skönt.
Jag tränar ungefär lika mycket under sommaren som annars, kanske lite mer, för jag har mer tid.
Sajtvärd för mitt eget liv
Jag tränar nog mer nu än annars. Är ju ledig över sommaren. Som jag skrivit på annat ställe älskar jag roddmaskinen på gymmet. Känns som alla muskler får arbeta. Sedan brukar jag och killen ta en joggingtur varje dag på en halv till en timme. Fast ärligt talat på slutet är det mer promenadtakt
Var positiv -må bra

#1 ja rodd är kul, och känns härligt i kroppen. Nu har jag inget gymkort för tillfället, men kommer skaffa ett till hösten. (får 1500 kr av min arbetsgivare till det, toppenbra) saknar gymträning 
Tänk gamla jag gick på gym för två år sedan innan höften började säga i från. Gillade cykeln framför teverutan
Jag tränar höger arm mer på sommarn…käka praliner och glass, dricka kall ice-tea, bubbelvatten, öl…resten av kroppen är ganska stilla…i hängmattan

#4 ja avslappning kan man ju behöva träna det med 
#4 Men du måste ju parera hängmattans rörelser också
..näeeh…det får dotra göra åt mig 
#7 Jaha du använder barnarbetare

haha vilka tokar det fanns på denna del av iFokus!
här kommer jag trivas!!!
..jaaah..och ju fler vi blir desto tokigare blir det..så välkommen 
Visst är det kul när man kan blanda allvar och skratt
ABSOLUT!!

#12 håller fullständigt med. Bitter, sur och gråmulen är jag bara mellan måndag-fredag.
#13 Du kar väl någon som håller fläkten åt dig och ser till att pralinerna inte smälter
#15 Tack,tack,tack..att jag inte själv tänkt på det…*ringer genast hit min andra dotter..*

#16 jag hoppas du har kortnummer till henne, så du slipper sitta och slå en massa siffror, kan man få "telefonfinger" av har jag hört.
Jag tränar fäktning, styrketräning, cykling, simning just nu.