Hur kommer du ihåg?
Jadu.
Här glöms övningar bort med
. Har fått papper vid något tillfälle som jag pluggade in ordentligt, det hjälpte. Annars brukar jag ha min mor med på sjukgymnast besök numera, tillsammans kan vi komma ihåg övningarna. Sjukgymnasten jag hade innan fick jag sällan "hemläxor" av utan tränade i deras träningslokal regelbundet.
Med vänliga hälsningar
Chess
Hihi kan ju inte säga annat än att säga att jag håller med er två. Oj vad lätt det glöms bort. Fick tabletter att äta nu okså vilket är svårt att komma ihåg. Men jag har börjat köra det där att alltid göra det på kvällen innan jag ska sova. Då måste jag liksom göra det som att borsta tänderna ungefär. Då glömms det inte bort. Vissa övningar skulle jag göra flera gånger om dagen och då kan man ju exempelvis göra det varje gång man är på toaletten eller då man ska äta. För det är ju något dom flesta gör regelbundet.

Själva övningarna glömmer man inte bort…lite värre är det att komma ihåg/orka göra dom. Illa av mig, menmen, det är bara att försöka komma ihåg dom. Ska som tur är börja göra sjukgymnastik på gym om några veckor, kanske blir lättare att komma ihåg/ha motivation till att göra övningarna då
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus
Jag gör det x dagar…sen bara gör jag inte mer, för jag får mer ont….
Påminner mig om att ringa till sjukgymnasterna och beställa tid.