ont i magen =(
Alltså jag har ont i magen, jag går på p-piller(mini-piller dock) Cerazette. Jag har ätit det i säkert typ 3-4 år eller vad det kan vara.
Min mens brukar utebli helt och hållet. Om jag missar ett piller så kan jag få den. Men jag har sköt mig väldigt bra tycker jag, men ändå så har jag fått min mens och jag har ont i magen =( Jag förstår inte varför jag har fått den och varför jag har ont i magen.
Kan det vara så att Cerazette inte hjälper längre??
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Varför du har fått mens vet jag inte men att du har ont i magen beror väl förmodligen på att du faktiskt har fått mens.
/Maria
Sen är mensen överlag väldigt känslig för en psykiska hälsa. Bara en tanke efter att ha läst dina andra trådar. Hur det är med Cerazette vet jag inte men vissa kan få mens även mo de äter p-piller.
Magontet har antaglgien med mensen att göra.
Med vänliga hälsningar
Chess
Jo jag fattar. Herregud det är inte första gången jag har mens. MIN fråga är angående cerazette inte varför jag har ont i magne.
Jag får jämt ont i magne när jag har mens.
Men jag blir så himla förvånad att jag har fått mens bara sådär, eftersom jag har inte ens haft mens på 3-4 år, kanske nångång då jag har missat ett p-piller men inte annars.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Du skrev faktiskt att du fårstår inte varför du har fått mens och varför du har ont i magen
/Maria

Om du är orolig tycker jag du ska kontakta din gynekolog, men annars så tror jag bara att det är sånt som händer.
En väninna till mig tar p-sprutan och har inte haft mens på över 10 år, men rätt som det är så kom det. Några dagar sen inget mer, och sen kan det gå några år tills det sker igen.
p-spruta och piller är ju inte samma sak precis, men det där är något som man hör ganska ofta tycker jag och jag tror inte att det är något farligt, och dina piller kan inte helt plötsligt sluta fungera.
Sajtvärd för mitt eget liv