Piller för större bröst?
Här på Ifocus finns reklamannonser som går till sidor där man kan köpa piller för att få större bröst. Tror ni att detta funerar? Någon som har erfarenhet/ har provat?
Gå inte på det, svårt att tro att det fungerar.
#1 Tack för svar.
Här är tillverkarens motivering: (jag satte stjärnor för namnet)
V****x Breast Control verkar med hjälp av fytoöstrogener som på ett naturligt sätt ökar bröstens omfång genom att stimulera de receptorer för östrogen och progesteron som finns i kvinnans bröstvävnad. Då receptorerna stimuleras ökar den lokala vävnaden runtomkring dessa i omfång varmed även brösten i sin helhet blir fastare och större, så kallad mammogenesis. Dessa receptorer är som mest aktiva i puberteten för att sedan avta med åldern. De är i högre ålder fortfarande aktiva men ej i lika stor utsträckning och kan därmed behöva aktiveras igen för att bildningen av ny, hälsosam bröstvävnad ska ske. För att uppnå maximal verkan har vi i ViaMax Breast Control tillsatt en stor mängd Wild Yam som är den växt, som man känner till, som på naturlig väg innehåller högst koncentrat av fyto-näringstillskott, d.v.s den substans som behövs för att fytoöstrogener ska kunna verka maximalt. Wild Yam hjälper till att bilda fler förstadier till östrogen och progesteron tillsammans med fytoöstrogener, varmed en ökad stimulering sker.
Tror ni på detta? En internetsida som säger sig vara oberoende skriver följande:
En förutsättning för att din bröstförstoring ska bli lyckad är att produkten innehåller extrakt från den thailändska örtplantan Pueraria Mirifica.
Pueraria Mirifica har en vetenskapligt bevisad effekt och ger större bröst på ett naturligt sätt.
Pueraria Mirifica är en unik ört som under lång tid använts i Asien för att ge kvinnor större och fastare bröst och förbättrad hud och hår samt att underlätta klimakteriebesvär och PMS.
Pueraria Mirifica (Vit Kwao Krua) växer endast i norra delarna av Thailand. Örten är den som har den högsta fytoöstrogeniska aktiviteten av kända örter i världen.
Det som gör Pueraria Mirifica så speciell och annorlunda jämfört med andra växtöstrogenplantor är Miroestrol och Deoxymiroestrol. Dessa två ämnen visar den högsta naturliga östrogeniska aktiviteten av kända fytoöstrogener då dess struktur liknar estradiol från det kvinliga östrogenet.
Pueraria Mirifica innehåller även andra helt naturliga ingredienser inom Isoflavon gruppen. Den naturliga och ofarliga östrogeniska aktiviteten hos Miroestrol och Deoxymiroestrol är betydligt kraftigare än hos soya isoflavon.
Pueraria Mirifica har under mycket lång tid använts i Asien som en ren hälsoört och under senaste tiden har man lyckats få fram en mycket bra kvalitet, som har blivit ett bra och ofarligt alternativ till kirurgisk bröstförstoring.
En mängd forskning och studier har gjorts på Pueraria mirifica som bekräftar dessa fakta. Pueraria mirifica har även visat mycket gynnsamma hälsoeffekter i övrigt.
Inga skadliga biverkningar har funnits.
Nya studier har även visat att Pueraria Mirifica kan förebygga bröstcancer!
Var alltid noga med att kontrollera så att Pueraria Mirifica-produkten du tänker köpa är 100% naturlig och utan kemiska tillsatser!

Man ska inte experimentera med hormoner, östrogen är känt för en ökad risk för bröstcancer. Oavsett vad de skriver, tänk på att de vill sälja nåt!
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag förstår inte vaför man överhuvudtaget ska funderaöver sådant man har dem kropp man har
Det är alldeles för mycket utseemdefixering
Vi är alla olika och ser ut olika det ska vi vara väldigt glada för
Tämk vad tråkigt det skulle vara om alla såg likadana ut
Nej skönheten sitter på insidan och imte på ett skal på utsidan så glöm bort denna utseende fixeringshysteri som råder i samhället i dag
#5 Tack för dina ord!
Det finns en produkt som innehåller jamsrot och används för att balansera hormonerna, äter den själv men inte växer brösten av den.
90 tabletter för endast 1495 kr…
Nej, är man missnöjd med sina bröst är jag helt säker på att problemet sitter någon annanstans. Det är ju inte som att vissa storlekar på tuttar rent objektivt är sämre eller inte duger.
Dessutom tror jag inte att de fungerar.
Jag är glad att jag inte beställde! De har ingen konsumentkontakt, svarar inte på mail, Ingen företagsinformation… Också läte jag detta: